וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך את טוטי?

7.6.2007 / 12:23

איטליה נהנתה מהצמד של קוואליירלה ב-0:2 של ליטא, דונאדוני: "שידברו פחות על אלה שלא נמצאים". צ'לסי דרשה ממילאן: עזבו את שבה

רוברטו דונאדוני שיבח את פאביו קווליירלה אחרי שזה כבש את הצמד של איטליה ב-0:2 על ליטא בחוץ. "איטליה תמיד גידלה כשרונות גדולים והיא לא תחדל מכך", אמר דונאדוני, שנהנה מהתרומה של חלוץ סמפדוריה.

איטליה פתחה לא טוב את הקמפיין מול אותה ליטא וסיימה מולה בתיקו ביתי. מאוחר יותר הגיע הפסד לצרפת והלחץ סביב אלופת העום ומאמנה גבר. עכשיו דונאדוני נושם מעט לרווחה, עד הפעם הבאה.

"לפחות עכשיו ידברו פחות על השחקנים שלא נמצאים", עקץ דונאדוני את העיסוק הבלתי פוסק בהברזה הארוכה של פרנצ'סקו טוטי מהמדים הלאומיים, "כל מה שצריך זה קצת סבלנות ויציבות. אני חושב שהסגל שלנו הוכיח פעם נוספת מהי המשמעות של קבוצה. כל השאר זה רק דיבורים".

מה חיפש קניון במילאנו?

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, מספר שצ'לסי אינה מעוניינת לשחרר את אנדריי שבצ'נקו. החלוץ בן ה-31 הצטרף לצ'לסי בעונה שעברה תמורת 30 מיליון ליש"ט, אבל חבלי הקליטה הקשים שלו בלונדון גרמו לשמועות חזקות לגבי חזרתו לאיטליה.

"מנכ"ל צ'לסי הגיע למשרדים שלנו במילאנו ואמר לנו בפירוש ששבצ'נקו לא למכירה", גילה גליאני, "הוא גם לא יגיע בהשאלה. שבה הוא חלק מההיסטוריה שלנו, ועזיבתו העציבה אותנו. האם הוא אמר לי שהוא מתחרט על שהגיע לאנגליה? את זה אני לא אספר".

* נשיא ליבורנו, אלדו ספינלי, הצהיר כי כוכב הקבוצה כריסטיאנו לוקרלי (המבוקש מאוד בעונת המלפפונים) והמאמן ננדו אורסי יישארו בקבוצה.

* התאחדות הכדורגל האמריקאית הגישה מחאה רשמית לפיפא", שבה היא דורשת לבטל את התקנה החדשה, שמגבילה את גובה המגרשים שיארחו משחקים בינלאומיים. פיפ"א, כזכור, אסרה על קיום משחקים מעל לגובה של 2,500 מטר, דבר שפוגע בעיקר במדינות האנדיות (פרו, בוליביה, אקוודור), אך גם מונע אירוח במקומות מרכזיים אחרים (כמו בוגוטה, קולומביה, למשל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully