וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן שופע אופטימיות

7.6.2007 / 11:57

אחרי הניצחון על אסטוניה, מאמן נבחרת אנגליה סומך על וומבלי שיעלה אותו ליורו. בקהאם: "אני רוצה להמשיך עוד הרבה הרבה שנים"

"נשארו לנו חמישה משחקים מתוכם ארבעה בוומבלי. כבר הראנו שוומבלי הוא מבצר ואם ננצח שם נעלה. הכל בידיים שלנו", כך אמר סטיב מקלארן הסופר אופטימי אחרי הניצחון 0:3 של אנגליה על אסטוניה.

37 דקות חיכו במתח מקלארן, שחקניו והאוהדים עד שג'ו קול כבש את השער הראשון. אחריו הוסיפו פיטר קראוץ' ומייקל אואן שערים משלהם והבטיחו ניצחון חלק.

"ידענו שיהיה לנו קשה", הוסיף המאמן, "הזהרנו את השחקנים לפני המשחק. אסטוניה המשיכה לשחק עד הסוף, גם בפיגור 3:0. התקדמנו המון בשבועיים וחצי האחרונים. התיקו מול ברזיל ביום שישי נתן לנו הרבה ביטחון והראנו את זה מול אסטוניה".

מקלארן גם התייחס כמובן לחזרתו של דייויד בקהאם למדים הלאומיים: "הוא יודע איך לשחק בעמדה של קשר ימני. הוא יודע מתי ולאן ללכת בכל רגע. השחקנים היו פנטסטיים וחיפשו אותו כל הזמן".

בקהאם בשמיים

חתן השמחה היה כמובן בקהאם, שחזר בגדול עם שני בישולים וכפי שעשה מוקדם יותר השנה בריאל מדריד, הוכיח שלא נס ליחו.

"אני בהחלט אהיה שם", אמר בקהאם כשנשאל אם ידיע לאליפות אירופה בקיץ הבא (אם אנגליה תעלה), כשכבר יהיה שחקן לוס אנג'לס גלאקסי, "אני מאמין שאני יכול להמשיך לשחק עוד הרבה זמן ברמה הזאת ואני יודע שהגלאקסי יעשו הכל כדי לאפשר לי לשחק בנבחרת. אני יכול לשחק עוד הרבה שנים וכמה שיותר זמן - יותר טוב".

"מאוד נהניתי מהשבועיים האחרונים", הוסיף הקשר, "אני פשוט אוהב לשחק כדורגל. לא הייתי עצבני, אלא רק נרגש לחזור. כולם מרוצים מהדרך בה עובדים הדברים ב-10 הימים האחרונים. ההופעה שלנו מול ברזיל הייתה חשובה ונתנה לנו את הדחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully