וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם זכה בזוגות המעורבים ברולאן גארוס

7.6.2007 / 19:01

אנדי רם ונטלי דשי זכו בטורניר הזוגות המעורבים ברולאן גארוס, לאחר שגברו על סרבוטניק וזימוניץ' 5:7, 3:6. איבנוביץ’ תפגוש בגמר את הנין

אנדי רם ממשיך לזכות בטורנירי גראנד סלאם. אז נכון שזה רק בטורניר הזוגות המעורבים, (בצוותא עם נטלי דשי), אבל זו גם סיבה למסיבה ובטח חגיגה נחמדה גם לכיס של הטניסאי הישראלי, שירוויח כ-35 אלף יורו. השניים ניצחו בגמר את קטרינה סרבוטניק הסלובנית וננאד זימוניץ' הסרבי 5:7, 3:6.

רם עלה ביחד עם בת זוגו הצרפתייה למשחק הגמר ושוב הראה את האופי הנחמד והנוח שלו, שמאפשר לו לחבור לבנות זוג ולהגיע לטופ הטורנירים המעורבים. זהו הגמר השלישי שאנדי מגיע אליו. בפעם הראשונה, בווימבלדון, ביחד עם רודיונובה, זה נגמר בהפסד לנברטילובה ולפאאס. בשנה שעברה זכה רם עם ורה זבונרבה בתואר בווימבלדון, והיום הוא השלים תואר שני מכובד.

הצמד הסרבי-סלובני עלו ראשונים ליתרון, רם את דשי הפכו את התוצאה, אך הפסידו בשני המשחקונים הבאים וירדו לנוח בפיגור 3:2. רם הגיש את המשחקון הבא, אך נשבר וסרבוטניק וזימוניץ' עלו ל-2:4. הצמד הישראלי-צרפתי שבר מיד חזרה, שמר על ההגשות שלו, ואיזן ל-4:4. סרבוטניק את זימוניץ' זכו במשחקון הבא, אבל רם את דשי ניצחו את השלושה הבאים כדי לזכות במערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה בדיוק כמו הראשונה. הזוג הסלובני-סרבי זכו במשחקון הראשון, אך דשי ורם הפכו ל-1:2. הם המשיכו לשלוט במשחק, שברו את ההגשות של סרובטניק ועלו ל-2:5. הסלובנית את הסרבי עוד שברו, אך נשברו ורם ודשי זכו גם במערכה השנייה.

אחרי הזכייה פתח אנדי רם בדברי שבח לזוג המפסיד: "תודה לכם על מאבק נפלא ואני בטוח שתצליחו בעתיד". והוסיף "אני רוצה להודות לשותפה המצויינת שלי, שיחד עימה הצלחנו להשיג תואר תוך כדי שיתוף פעולה ישראלי-צרפתי. אני מודה גם לקהל, שסיפק לנו אווירה שהזכירה לעיתים את גביע דיוויס".

איבנוביץ' נגד הנין בגמר הנשים

אנה איבנוביץ' עלתה היום (חמישי) לראשונה בקריירה שלה לגמר גראנד סלאם, לאחר שהביסה בחצי הגמר 2:6, 1:6 את מריה שראפובה תוך 65 דקות בלבד. הסרבית היפהפייה בת ה-19 ציפתה למשחק הרבה יותר קשה, אבל שראפובה נראתה כבדה והססנית, שיחקה מתחת לרמתה (גם יחסית לחימר), הרבתה לעשות שגיאות בלתי מחויבויות וטעויות כפולות ולא מצאה את הקצב הנכון.

איבנוביץ', לעומתה, נראתה נחושה ומדויקת, ולא איבדה לרגע את השליטה במשחק. "זה היה משחק מצוין עבורי", סיכמה הסרבית, "אני נרגשת מדי בשביל לדבר".

חצי הגמר השני, הפגיש סרבית נוספת, ילנה יאנקוביץ' (המדורגת רביעית), מול האלופה בשנתיים האחרונות, ז'סטין הנין. הבלגית, שמנסה להשלים תואר רביעי בחמש השנים האחרונות, הוכיחה באיזה כושר מצוין היא נמצאת כשהביסה ללא תנאי את יאנקוביץ' 2:6, 2:6, כשהיא עדין לא שומטת אף מערכה ברולאן גארוס מאז הסיבוב הרביעי ב-2005.

הבלגית שברה במשחקון הרביעי ועלתה ל-1:4, ומשם קצרה היתה הדרך ל-2:6 במערכה הראשונה. העניין חזר על עצמו גם במערכה השנייה, הנין שברה ברביעי ועלתה ל-1:3. יאנקוביץ' שברה מיד, אבל נראה שזה רק עיצבן את הנין, ששברה שוב, והפליגה לניצחון 2:6 במערכה השנייה ובמשחק. יאנקוביץ' הפסידה את כל ששת מפגשיה בקריירה מול הנין (ארבעה מהם השנה), על אף שבארבעה מהם הצליחה לזכות במערכה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully