וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואן גנדי הסכים להצעת אורלנדו

7.6.2007 / 11:24

המאמן דחה את סקרמנטו ויחבור למג'יק. פיטינו מזדהה עם דונובן ולברון חוסם את הכביש בקליבלנד, שמציעה כרטיסים לגמר ב-14,999 דולר

סטן ואן גנדי, מאמנה לשעבר של מיאמי, הסכים להצעה של אורלנדו ויאמן את הקבוצה בעונה הקרובה, אחרי שוויתר על הצעה מסקרמנטו וזאת בניגוד למירב ההערכות בארה"ב לפני יומיים. המג'יק יציגו את המאמן היום בערב (חמישי) במסיבת עיתונאים.

ואן גנדי העביר את יום רביעי בבחינת ההצעה של סקרמנטו, למרות שקיבל מהמג'יק את ההצעה יום לפני כן והדברים היו נראים סגורים מבחינתו בבירת קליפורניה אחרי שהתראיין עם ראשיה ולאחר שאישתו נאספה במיוחד על ידי הקבוצה משדה התעופה. ואולם למרות זאת, אורלנדו שקיבלה את ה"לא" מבילי דונובן, היא זו שזכתה בשירותיו של המאמן.

אוטיס סמית', הג'נרל מנג'ר של אורלנדו, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "סטן נהנה מהצלחה כבירה כשאימן את מיאמי היט. יש לו המון כדורסל בראש, רוחשים לו הרבה כבוד בליגה. הרבה קבוצות נאבקו על שירותיו בקיץ ואנו שמחים שהוא יגיע אלינו".

פיטינו מבין את דונובן

ריק פיטינו יודע בדיוק איך הרגיש בילי דונובן, שדחה את ההצעה של אורלנדו ואת הגעתו מהמכללות ל-NBA וחזר לבית החם בפלורידה. גם פיטינו התלבט, לפני עשור, אך הוא נטש את מעמדו האלוהי במכללת קנטאקי ועבר לבוסטון סלטיקס.

"הוא בטח עשה את ההחלטה שלו עם הראש ואחר כך החליט עם הלב", התייחס פיטינו להסכמת דונובן לחוזה באורלנדו ולנסיגתו מאוחר יותר, "זה מצב מצער. אני מכיר את בילי, אני יודע שהוא מרגיש לא טוב ביחס לזה".

לברון, אתה גדול מדי

טד סטריקלנד, מושל אוהיו, קורא להשארת שלט הפרסומת הענק של נייק על אחד מבנייני המשרדים בקליבלנד בו נראה לברון ג'יימס, למרות שגודלו של השלט עובר את המותר.

הסיבה היא שמזווית מסויימת השלט חוסם כ-10 אחוזים מטווח הראייה על הכביש ומסכן את הנהגים. "השלט מאוד מרשים ואני מחשיב אותו לאמנות. ביקשתי מהמשרד לפיקוח על התחבורה לשקול מחדש את בקשתם להסיר אותו", אמר סטריקלנד.

* קליבלנד עשתה דרך אדירה לגמר ה-NBA, אך ייתכן שהשתן עלה לקברניטי הקבוצה לראש. הקאבס הוציאו כ-1,000 כרטיסים למכירה למשחקי הגמר במחירים שנעים בין 300 דולר, לסכום הפעוט של 14,999 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully