וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא האמנתי שהרגע הזה מגיע"

7.6.2007 / 11:15

אחרי 14 שנים זכה טימו סלאנה בתואר ראשון ב-NHL, במדי האנהיים דאקס. סקוט נידרמאייר זכה בגביע קון סמית', באוטאווה מאוכזבים

בשקט בשקט, לפחות מבחינת אלה שנמצאים בישראל ו/או שקועים בנעשה בחוף המזרחי בארה"ב, הפכה אורנג' קאונטי, מחוז ענק הנמצא דרומית ללוס אנג'לס, לאימפריית ספורט בשנות ה-2000. ב-2002 זכתה קבוצת הבייסבול של אנהיים איינג'לס לראשונה בתולדותיה בוורלד סירייס, ומאז היא נאבקת באופן תמידי בצמרת ה-MLB. ב-2003 הגיעה קבוצת ההוקי של אנהיים דאקס לגמר ה-NHL, בטרם ניגפה על ידי ניו ג'רזי דווילס. הלילה (בין רביעי לחמישי) השלימו הדאקס את הצעד הנוסף, ניצחו את אוטאווה סנאטורס 2:6 ו-1:4 בסדרה וזכו בגביע סטנלי.

"קנדה אוהבת הוקי, אנחנו יודעים את זה, אבל גם כאן יש הרבה אנשים שמשוגעים למשחק", אמר סקוט נידרמאייר, שזכה בגביע קון סמית', המוענק ל-MVP של הפלייאוף. מ-1993 לא זכתה קבוצה קנדית בגביע, כשלפני אוטאווה כשלו במשימה קלגארי (ב-2004) ואדמונטון (ב-2006).

"אני לא חושב שארגיש אי פעם טוב יותר מאיך שאני מרגיש עכשיו", אמר אחיו של סקוט, המגן רוב נידרמאייר. "כשסקוט הגיע לכאן הוא כבר היה מוצף בתארים, אבל אף פעם לא נפנף לאף אחד בפרצוף בגלל זה. אני גאה להיות אחיו".

טימו סלאנה בן ה-36 זכה בתואר ראשון ב-14 שנות קריירה ב-NHL. "זה רגע מיוחד. בכל פעם שאתה מנצח אתה שמח, ובמיוחד עכשיו. כשהמשחק עמד להסתיים, לא האמנתי שהרגע הזה מגיע. חשבתי 'כל כך הרבה שנים עברו וסופסוף הגעתי לרגע הזה'".

"נצטרך לעבור את הקיץ עם ההפסד הזה"

דניאל אלפרדסון לא זכה בגביע סטנלי במשך 11 שנות קריירה בליגה. השבדי הותיק הפך לקפטן האירופי הראשון אי פעם בגמר, אבל הסנאטורס לא ידעו למשוך אותו לעבר הנפת הגביע. "היה להם יותר עומק לכל אורך הסדרה, ואנחנו לא היינו במיטבנו. ניסינו לחזור בשליש השני אבל זה פשוט לא עזר. הם היו טובים מאיתנו".

גם בריאן מארי, מאמן אוטאווה, לא חיפש תירוצים: "היו לנו שחקנים שלא שיחקו ברמה שהם רגילים אליה. אני חושב שמה שהכי מאכזב הוא שנצטרך לעבור את הקיץ עם ההפסד הזה".

מושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר, שלח איגרת ברכה לדאקס: "הנחישות שהביאה את הניצחון על הסנאטורס היא עדות לעליונות של מדינת קליפורניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully