וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת רכישת מכבי ת"א עשויה להיסגר בראשון

לי בוץ

7.6.2007 / 21:17

האימפריה הצהובה קרובה לעבור ידיים. הרציקוביץ' ומאנה נפגשו, צפויים לחתום בשבוע הבא. כהן מחפש חלוצים בארגנטינה. קלינגר רוצה את מסיקה

הערב (חמישי) התקיימה פגישה נוספת בין בעלי מכבי ת"א לוני הרציקוביץ' לרוני מאנה יחד עם עורכי הדין של השניים. הפגישה הוגדרה כטובה על ידי שני הצדדים כאשר הם הגיעו להסכמות לפיהן עסקת הרכישה תושלם עד שבוע הבא, ככל הנראה עד יום ראשון. ברגע שתיחתם העסקה הודעה רשמית תפורסם.

כרגע, השניים היחידים שצפויים להיכנס לעסקה הם רוני מאנה ועו"ד יורם יוסיפוב כשמצבם של איש העסקים קובי רוגובין ובעלי קסטרו גבי רוטר, שאמורים היו גם לקחת חלק ברכישה, עדיין לא ברור.

רוני מאנה: "הגענו להבנות ואני ולוני, יחד עם עורכי הדין, מנסחים את החוזה. ביום ראשון צפויה ההודעה הרשמית. הכול מתקדם כמו שרצינו". על העובדה שרוגובין ורוטר נשארו מחוץ לאור הזרקורים בשלב זה, אמר: "התקשורת מאוד מפחידה. לא ייאמן מה עשו סביב הסיפור. הם לא יוצאים מהעסקה לחלוטין, הם יהיו בצד ואני אייצגם".

יצוין כי הרוכשים העבירו סכום ראשוני של כ-14 מיליון שקל, ואמורים היו להעביר עוד כארבעה מיליון דולר, על מנת לאחוז בכ-50 אחוז מהקבוצה. לאחר הצטרפותם של רוגובין ורוטר הגדילו הבעלים הפוטנציאליים את הדרישה לבעלות על 75 אחוזים מהמועדון. הפגישה היום נועדה על מנת לסכם כמה כסף עוד יועבר ללוני.

כהן בוחן שחקנים, קלינגר רוצה את מסיקה

מאמן הקבוצה אלי כהן ממשיך לבחון שחקנים. כהן צפוי לצפות בחמישה משחקים מהליגה הראשונה בארגנטינה. כהן מחפש קשר קדמי וחלוץ, כאשר אחד החלוצים בהם הוא אמור לצפות הוא חוזה גוסטאבו סאנד (1.82 מ', 79 ק"ג) בן 27 מקבוצת קולון סנטה פה, שכבש שבעה שערים בעונה החולפת.

מי שכבר סיכם את תנאיו במכבי ת"א הוא דן רומן, שחקנה של הפועל ירושלים שהושאל בעונה האחרונה להכח עמידר ר"ג. ירושלים דורשת ממכבי לא פחות מ-50 אלף דולר עבור השאלתו, דבר שלא מקובל על הצהובים לאור העובדה שהכח שילמה השנה רק 20 אלף דולר עבור שירותיו של רומן. בעקבות הפערים נפגש ויקטור יונה עם ראשי מכבי ת"א והצדדים הגיעו להסכמה לפיה יונה יוכל לבחור שני שחקנים ממכבי ת"א, שמסיימים העונה גיל נוער, וישחקו בעונה הבאה בירושלים.

קבוצה נוספת שהתעניינה ברומן היא מ.ס. אשדוד, אך לאחר שהשחקן הביע את רצונו לשחק בקרית שלום, החליטה הקבוצה מעיר הנמל לוותר על הרעיון. עם זאת, מי שעשוי להגיע לקבוצה של אלון חזן בעונה הבאה הוא חלוץ מכבי ת"א, ז'וז'ה דוארטה, כשהפנייה הרשמית בעניינו צפויה להתרחש בימים הקרובים.

בנוסף לרומן המתקרב, מי שישחק בקבוצה הוא אביב חדד, שחקנה של הפועל אשקלון בעונה החולפת, שחתם היום לשלוש שנים.

מאמנה לשעבר של מכבי ת"א והנוכחי של פרלמיני, ניר קלינגר, פנה לאחרונה אל קשר הצהובים, ארז מסיקה, במטרה לראות אותו בקפריסין בעונה הבאה. עם זאת, מסיקה שחתום על חוזה במכבי לעונה נוספת, העדיף להישאר בקרית שלום ו-ויתר על הרעיון.

"אם קאלה רוצה ללכת - נאחל לו בהצלחה"

למרות השמות הרבים שעולים בימים האחרונים כמועמדים לחזק את הקבוצה, את אוהדי מכבי ת"א מטריד דווקא אחד שצפוי ללכת - טברטקו קאלה. קאלה, שאמש קיבל פנייה רשמית מבית"ר ירושלים, נחשב לאחד הזרים האהובים על הקהל הצהוב, והיו כאלה שאף הגדירו אותו כיורש של שורה אובארוב. עם זאת, הדרישות הגבוהות של השוער, שהצטיין השנה בין הקורות, והעובדה שהוא צפוי לעבור לבית"ר יצרו חילוקי דעות בקרב האוהדים הצהובים.

"אם הוא החליט שהוא רוצה ללכת לבית"ר בשביל עוד כמה שקלים, אנחנו רק יכולים לאחל לו בהצלחה", אמרו ראשי האוהדים שי מזרחי ואורי משיח לוואלה! ספורט. "אנחנו מעריכים את קאלה, אבל שחקן שלא רוצה ללבוש את החולצה של מכבי לא צריך להיות פה. הוא איכזב אותנו מאוד. אנחנו לא צריכים שחקנים שיעשו פוזות לקהל ויעזבו בשביל כסף. יש לנו הרגשה שדברים נסגרו עוד לפני תום העונה".

במידה וקאלה אכן יעבור לבית"ר ירושלים, ייאלץ ארקדי גאידמק לשלם למכבי לא פחות מחצי מיליון דולר פיצוי על השוער, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקרית שלום. במכבי הבהירו כי העדיפות הראשונית לאחר הפרידה מקאלה תהיה להביא שוער זר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully