וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה סיכם בסטנדרד ליאז'

לי בוץ

7.6.2007 / 9:02

קשר הפועל ת"א סגר את תנאיו בקבוצה הבלגית וצפוי להרוויח כמיליון דולר ל-3 שנים. הקבוצה פנתה למשה ביטון ובדקה אפשרות לצרפו

קשרה של הפועל ת"א, סלים טועמה, סיכם אתמול לשלוש שנים בקבוצה הבלגית סטנדרד ליאז', שם הוא צפוי להרוויח קצת יותר ממיליון דולר. כזכור, רק לפני יומיים הצהיר המאמן הטרי גיא לוזון כי טועמה יישאר בהפועל גם בעונה הבאה. "סלים יהיה פה - עליי!", אמר לאוהדים המודאגים והוסיף: "אם לא, תחתכו לי את הראש".

טועמה, שעדיין צריך להסדיר את עניין יציאתו לחו"ל עם הפועל ת"א, הופך להיות השחקן השני של הקבוצה שסיכם את תנאיו בבלגיה, זאת לאחר שגילי ורמוט חזר לפנות בוקר ארצה עם סיכום לארבע שנים בגנט.

ורמוט טרם חתם על חוזה, אך בסביבתו הדגישו כי מדובר בפרט טכני בלבד וכי כל התנאים כבר סגורים למעברו לבלגיה. עם זאת, הפועל שלחה מכתב לגנט בו היא דורשת מהקבוצה להפסיק את המגעים עם הקשר, שכן הוא נמצא תחת חוזה.

"נקווה שהכל יסתדר בצורה הכי טובה ויפה שאפשר", אמר היום ורמוט לוואלה! ספורט. "זה חלום של כל שחקן לצאת לאירופה. אני מאמין שאתקדם גם מקצועית וגם כלכלית ואני מקווה שהכל ייסגר על הצד הטוב ביותר".

הסיכומים של ורמוט וטועמה בבלגיה נעשו באמצעות דודו דהאן, שמשמש סוג של סקאוט באותן קבוצות. בהפועל זועמים על דהאן, שכבר סידר העונה לשלושה שחקנים של הפועל (איבזיטו אוגבונה, גילי ורמוט וסלים טועמה) חוזים שמנים באירופה.

לטענת גורמים במועדון מדובר במסע נקמה אישי של דהאן, שבעבר ניסה לקבל תפקיד מקצועי בכיר במחלקת הנוער של המועדון אך נתקל בסירוב של ההנהלה. כמו כן, יש הטוענים כי הרצון העז של דהאן לעזור לשחקני הפועל ת"א לצאת לאירופה נובע דווקא מסכסוך אישי מול הלוזונים, כשמקורו במהלך של דהאן שזרק את האחיין, עידן מליחי, מבית"ר ירושלים.

"נראה כאילו דהאן מנסה לפרק לנו את הקבוצה", אמרו היום בהפועל, "כדאי שהוא יתחיל להתעסק בקבוצות שלו ובעניינים שלו אחרת זה ייגמר לא טוב". בהפועל הוסיפו כי טרם התקבלה הצעה רשמית עבור השניים וכי הם לא מודעים לסיכומים המדוברים.

הפועל ת"א פנתה למשה ביטון (רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!)

הפועל תל אביב פנתה לחלוץ מכבי תל אביב בעונה האחרונה, משה ביטון ובדקה אפשרות לצרפו. גורמים בהנהלה האדומה כבר נפגשו עם סוכנו של ביטון, יניב כהן, ושוחחו על אפשרות של חוזה ל-3 שנים. החלוץ, שהגיע לצהובים בקיץ שעבר כהבטחה גדולה אחרי שהצליח בבני יהודה ואף הוזמן לנבחרת ישראל, איכזב העונה, כבש 4 שערים והרבה להחמיץ.

בימים האחרונים כבר בדקה מכבי אפשרות להעבירו למכבי פתח תקוה בעסקת חליפין שבמסגרתה יעבור עומר גולן לקרית שלום, אך במלאבס התנגדו בתוקף. בכל מקרה, האפשרות הזו מראה על הירידה בקרנו של ביטון. גם העובדה שאלי כהן יצא לסיבוב עולמי כדי לחפש חיזוק לחלק הקדמי של קבוצתו, מצביעה על כך שמכבי לא תתעקש על השארת ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully