וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א פנתה לליאור אסולין

לי בוץ

6.6.2007 / 21:40

הקבוצה הגישה הצעה רשמית לחלוץ, שסיים את חוזהו בבני יהודה. האדומים יתחרו על השחקן יחד עם בית"ר ירושלים, שמחזיקה חצי מכרטיסו

הפועל ת"א הגישה היום (רביעי) הצעה רשמית לליאור אסולין, זאת בעקבות רצונו של המאמן הטרי גיא לוזון לראותו בבלומפילד בעונה הבאה. החלוץ, שסיים את חוזהו בבני יהודה, מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן גם בית"ר ירושלים, שמחזיקה חצי מכרטיסו.

פרט לאסולין, ינסו האדומים להחתים גם חלוץ זר ברמה, זאת לאחר שהקבוצה כבר שיחררה העונה שניים מחלוציה – איבזיטו אוגבונה ומנואל ניירה, כשהחלוץ השלישי איבן יוליץ' לא מוערך על ידי הצוות המקצועי, שמחפש קבוצה שתשאילו.

בתוך כך, לפנות בוקר המריאו לוזון והסקאוט הטרי, יוסי אבוקסיס, לברזיל, שם הם יעקבו אחר שחקני חיזוק אפשריים לעונה הבאה. השניים צפויים לחזור ארצה בעוד עשרה ימים, כשאז צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים נוספת בה אמור אבוקסיס להודיע על פרישתו מכדורגל, זאת לאחר הדרמה שהתרחשה אתמול במתחם האימונים בוולפסון.

כמו כן, גורמים בהפועל הבהירו כי ייעשו מאמצים על מנת שגילי ורמוט יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. כזכור, ורמוט, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בוולפסון, יצא אמש לבלגיה על מנת לחתום בקבוצת גנט המקומית. עם זאת, בהפועל טוענים כי על אף שלורמוט סעיף יציאה לחו"ל ניתן יהיה להשאירו בארץ. כמו כן, אתמול בשיחה עם האוהדים הצהיר לוזון כי הוא יעשה הכל על מנת שורמוט יעמוד לשרותו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully