וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה? כובע

7.6.2007 / 9:37

מדוע הוחלפו שידורי המשחקים של אנגליה נגד אסטוניה וקרואטיה מול רוסיה? שאלה טובה, שלערוץ הספורט לא הייתה עליה תשובה

שידורי הפרומו של ערוץ הספורט וגם לוח השידורים של אתר הערוץ בישרו על שידוריהם של שני משחקים בליל יום רביעי: רוסיה-קרואטיה בספורט 5, ואנגליה - אסטוניה ב-5+ לייב. בסופו של דבר, ממש ברגע האחרון, הוחלף לוח השידורים. המשחק הפחות מעניין, לכאורה, בין אסטוניה לאנגליה שודר בספורט 5, והמשחק המרתק בין קרואטיה לרוסיה הועבר ב-5+ לייב, וכמובן שבתשלום. שלא לדבר על לקוחות הוט, שלא היו מסוגלים אפילו לחשוב על האופציה לצפות במשחק המרתק בבית הישראלי.

טלפונים נזעמים מגולשים שקיבלנו למערכת זירזו אותנו להתקשר לערוץ הספורט, שמסר בתגובה כי "אין תגובה". אכן, תשובה נאותה לרבבות מנויים שציפו לראות את המפגש בין קרואטיה לרוסיה, שהוא משחק מפתח בבית הישראלי. תגובה מעניינת יותר קיבלנו מגורמים לא רשמיים בתוך הערוץ. "די נמאס לנו להסביר כל צעד שלנו", אמרו, "למה הוחלף לוח השידורים? כובע!". אחר כך ציינו אותם גורמים, כי בערוץ התקבלו פניות רבות מצופים שרצו לראות את השידור של אנגליה.

אלא שהטיעון הקלוש הזה לא ממש מסתדר, בעיקר כשמביטים על לוח השידורים של יורוספורט. למערכת וואלה! ספורט נודע, כי אחד השיקולים לשינוי של הרגע האחרון היה טמון בעובדה שברגע שהבינו בערוץ שיורוספורט מעבירה את המפגש בין אנגליה לאסטוניה, ערכו את השינוי המיידי, שכן במקרה הזה הופך השידור ב-5+ לייב ללא רלוונטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully