וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם חזר לכס המלכות

6.6.2007 / 21:30

הקשר שב למשחק ראשון במדי הנבחרת מאז המונדיאל, עם שני בישולים ב-0:3 של אנגליה על אסטוניה. קראוץ' לא ישחק מול ישראל. תיקו 0:0 משמים בין קרואטיה לרוסיה

גם אם אין לכם ספורט 5+ לייב, לא הפסדתם הרבה במשחק בין קרואטיה לרוסיה שהיה כמעט נטול מצבים והתאפיין בקצב איטי שהיקשה מאוד על פיתוח שטף התקפי. הרוסים שיחקו סגור והגנתי במיוחד, ולא ספגו שער כבר משחק חמישי ברציפות. התיקו 0:0 בסיום משקף היטב את מה שהתרחש במשחק, ובסופו קרואטיה שהייתה טובה יותר אבל קיבלה רק נקודה אחת, חזרה לראשות הבית לפני ישראל מכיוון שבמפגש הישיר ביניהן נבחרתו של ביליץ' ניצחה כזכור 3:4.

לעומת זאת, המשחק המקביל בין אנגליה ואסטוניה, היה ממתק אמיתי. הנבחרת של מקלארן שיחקה כמו שהאוהדים מצפים ממנה, עם הרבה שימחה והתקפה ששטפה את חצי המגרש האסטוני בגלים כשדייויד בקהאם מוביל אותה עם ניהול משחק מבריק ושליטה מוחלטת באגף הימני. בקהאם שחזר למשחק רשמי ראשון מאז המונדיאל בישל שני שערים, וקיבל תשואות אפילו מאוהדי אסטוניה כשירד מהמגרש במחצית השניה. גם ההגנה בראשות ג'ון טרי תפקדה היטב, ואנגליה יוצאת עם נקודות החוץ במשחק מרשים. אחרי תצוגה כמו שראינו ממנה היום, ספק אם ההיעדרות הצפויה של פיטר קראוץ' שקיבל צהוב מהמשחק מול ישראל בוומבלי מפחיתה הרבה מהכאב ראש של דרור קשטן.

קרואטיה - רוסיה 0:0

רוסיה פתחה לאט, וניסתה לשלוט בקצב המשחק בעיקר דרך מרכז המגרש. איביצ'ה איליץ' עשה עבודה טובה באגף השמאלי של קרואטיה, והצליח לבלבל את ההגנה הרוסית.

כבר בדקה ה-8 נאלץ ביליץ' לערוך חילוף בקרואטיה, כשלקו עלה במקום סרנה שנפצע.

דקה 23: דה סילבה כמעט כבש כשמצא את עצמו לבד ברחבה מול השער, אך בעט תוך כדי נפילה כדור שעף מעל לשער.

דקה 55: דה סילבה כבר עבר את השוער הרוסי, אבל ברגע האחרון הגיע איגנאסייביץ' משום מקום , לקח לו את הכדור והציל שער בטוח.

דקה 71: דה סילבה דהר ברחבה הרוסית ואפילו הפיל את עצמו, אבל לא יצא מזה כלום.

דקה 76: איגנאסייביץ' עם בעיטה מצויינת לרוסיה, פלטיקושה היה עירני והדף לקרן את הכדור שהלך לפינה הימנית.

דקה 80: ה-הזדמנות של הקרואטים במשחק הגיעה כשפטריץ' שנכנס במחליף בעט פצצה מצד משאל למרכז המסגרת, מאלאפייב הדף.

הרכבים:

קרואטיה: סטפב פלטיקושה, ורדאן צ'ורלוקה, דאריו סימיץ', ניקו קובאץ', יוזיפ סימוניץ', דריו סרנה (ירקו לקו, 8), נובאק, לוקה מודריץ', ניקו קראנצ'אר (פטריץ' 66), אדוארדו דה סילבה ואיביצ'ה אוליץ'.

רוסיה: ויאציסלב מאלאפייב, אלכסיי ברזוצקי, סרגיי איגנאסייביץ', ברזוצקי, ולדימיר ביסטרוב (סנקו, 61), אלכסנדר אניוקוב, יורי ז'ירקוב, איגור סמשוב, ויקטור בודייאנסקי (טורבינסקי 46), אנדריי ארשאווין ואלכסנדר קרז'אקוב (סייצ'ב, 73).

אסטוניה - אנגליה 3:0

אנגליה שלטה במגרש ושטפה את מחצית המגרש של האסטונים כבר מהדקות הראשונות.

דקה 19: פיטר קראוץ' היה קרוב לכבוש את השער הראשון במשחק כשקיבל כדור מסטיבן ג'רארד במרכז הרחבה, אך בעט מימין למסגרת.

דקה 29: עוד הזדמנות מצויינת לנבחרת שלושת האריות הסתיימה באיבוד כדור בתוך תיבת החמש.

דקה 37: גול!! קראוץ' נגח כדור שהגיע לג'ו קול, שהוריד אותו עם החזה ובעט אחרי סיבוב ברגל ימין שער מצויין לפינה הימנית התחתונה. 0:1 לאנגליה.

דקה 39: פרנק למפארד כמעט כובש את השני של האנגלים עם נגיחה, שהולכת מימין לשער.

דקה 43: עוד מצב טוב לאנגלים, כשג'רארד הצטרף כטריילר להתקפה אבל איחר מעט להגיע לכדור.

דקה 50: כדור חופשי לאסטוניה בפתיחת המחצית השניה, ואסילייב לקח אותה אבל רובינסון לא התקשה לנקות את הכדור.

דקה 52: בקהאם איבד כדור במרכז המגרש, ואסילייב לקח אותו ורץ משמאל אבל במקום למסור למרכז הרחבה בעט מזוית קשה כדור שהלך מימין לשער.

דקה 55: גול!! בקהאם עם הרמה מצויינת מצד ימין במתפרצת לעבר הרחבה, קראוץ' הגיע בתזמון מצויין מאחורי ההגנה ונגח מעל לידיים של פום כדור שפימפם את הרשת. 0:2 לאנגליה.

דקה 61: גול!! בקהאם עם עוד מסירת אומן מהאגף הימני, העביר פס אווירי שחתך את כל ההגנה הכחולה ומצא את אואן במצב נוח ליד הרשת, אואן לא התבלבל וכבש מקרוב. 0:3 מרשים לנבחרת שלושת האריות.

דקה 68: בקהאם יצא לקול תשואות בעמידה של האוהדים המקומיים, שנתנו לו כבוד על הופעה גדולה של שחקן ענק. קירון דאייר נכנס במקומו.

דקה 81: קראוץ' קיבל כרטיס צהוב, מה שאומר שהוא ייעדר מהמשחק מול ישראל בוומבלי המחודש.

דקה 92: ג'ון טרי הציל את אנגליה מספיגה בתוספת הזמן כשהציל מהקו כדור שכבר עבר את רובינסון.

הרכבים:

אסטוניה: מארט פום, אנאר יאגר, אנדריי סטפאנוב, דמיטרי קרוגלוב, ראגנאר קלאבאן, אלכסנדר דימטרייב, ג'ואל לינדפרה, קינסטנטין ואסילייב, אוליבר קונסה (נימלו, 46), ולדימיר ווסקובויניקוב וסרגיי טרחוב (קינק, 64).

אנגליה: פול רובינסון, ווס בראון, ג'ון טרי, לדלי קינג, ווין ברידג', דייויד בקהאם (דאייר, 68), סטיבן ג'רארד, פרנק למפארד, ג'ו קול (סטיוארט דאונינג, 75), פיטר קראוץ' ומייקל אואן (ג'רמיין ג'נאס, 88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully