וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגרו את תיבת אנדורה

6.6.2007 / 20:49

למרות תנאי מגרש מזעזעים ודשא ספוג מים, הצליחה נבחרת ישראל לצאת עם 0:2 מאנדורה, ולהימנע ממבוכה אפשרית. קולאוטי בישל (לתמוז, 38) וכבש (53). קשטן: "סיגלנו עצמנו לתנאי המגרש"

כדורגל הוא לפעמים משחק משעמם, והענף היחידי שמיד בפתיחת משחק אתה מקווה שתגיע שריקת הסיום, כי רק המשימה עומדת לך מול העיניים. כך היה במשחקה הערב (רביעי) של נבחרת ישראל באנדורה, שהסתיים בניצחון 0:2 על דשא ספוג מים, מהסוג שלא הייתם מסכימים לשחק עליו בשישי בצהריים בשכונה (למרות שהנוף ההררי המרשים בהחלט שידרג את המקום).

הכדורגלנים האנדורים, אם אפשר בכלל לקרוא להם כך, לא ממש הצליחו לחבר שתי מסירות רצופות או לכדרר מבלי לגלות שהכדור נשאר בשלולית שמאחוריהם, וגם כשהייתה להם הזדמנות פז בדמות בעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-80, ג'ולי סאנצ'ז דאג לשלוח אותו בדרדלה רעה במיוחד החוצה.

אבל האמת היא שאין טעם לבוא בטענות לבחוריו של דרור קשטן על כך שלא הפגינו יכולת מרשימה, גם בגלל תנאי המגרש, וגם בגלל הנטייה הספורטיבית הידועה להתאים את עצמך ליכולתו של היריב. טוטו תמוז הבקיע את הראשון (38) אחרי מבצע נאה של רוברטו קולאוטי, שהתכבד בכיבוש השער השני (53), השישי שלו במדים הלאומיים (סחתין!). מעבר לכך לא באמת ראינו כדורגל, ונכון שבשנים האחרונות התרגלנו לשמוע בכל משחק למה הפעם באמת חשובה הייתה רק התוצאה, אבל בואו פשוט ניקח את שלוש הנקודות ונחזור הביתה בשקט. אם אלופת העולם איטליה יצאה עם 1:2 קטנטן באיי פארו, אז אל לנו להתלונן רק כדי להתלונן. עדיף לשמור את האנרגיות למשחקים החשובים מול קרואטיה, אנגליה ורוסיה.

אחרי המשחק אמר קשטן למשה בוקר מ"הארץ": "סיגלנו את עצמנו לתנאי המגרש. עשינו הכנה מנטלית שהתאימה לאנדורה, שידועה כנבחרת שלא משחקת כדורגל, אלא כדי לא לספוג. לא היה פנדל, השופט האירי נתן להם מתנה. אנחנו הולכים לנוח, השחקנים ינוחו, יש לנו זמן עד המשחק מול אנגליה להיערך בהקדם".

המצטיין במשחק, קולאוטי, שכבש שער שני בנגיחה בתוך ארבעה ימים (אגב, כל ארבעת השערים של הנבחרת בשני המשחקים הובקעו בנגיחות), הוסיף: "אני שמח שהשגנו את הנקודות. השערים שכבשתי לא חשובים, חשוב שאנחנו חוזרים עם שש נקודות".

מהלך המשחק

דקה 2: יצחקי רץ באגף, שלח כדור רוחב, השוער המקומי הדף היישר לרגליו של תמוז, שרק צריך היה לדחוק פנימה, אבל מצא את הקורה בלבד.

דקה 21: כדור תועה ברחבה מגיע לתמוז, אבל הוולה שלו מפלח את טיפות הגשם הרבות בדרכו גבוה מעל השער.

דקה 22: רוחב אנדורי נתקל בכמה רגליים ישראליות וחלף בתוך רחבת החמש.

דקה 38: גול! קולאוטי נשלח לרחבה, ומעט בזכות השלולית הצליח להקדים את השוער, להקפיץ קטנה מעליו ואז לשלוח רוחב לתמוז, שהגיע לנגוח פנימה. 0:1 לישראל.

דקה 46: יצחקי פתח את המחצית השנייה בפריצה באגף ימין, אבל מיהר לבעוט, במקום לחפש חבר ברחבה, וההזדמנות בוזבזה לה.

דקה 53: גול! עוד רוחב מצוין של יצחקי שרק ברחבה, תמוז לא הגיע, אבל קולאוטי היה שם כדי לצלול לנגיחה ולהרשית את השער השישי שלו במדים הלאומיים. 0:2 לישראל.

דקה 61: קרן קצרה של טל נחתה אצל בניון, אבל הכוכב הישראלי שלח בעיטה חלשה לידיו של קולדו.

דקה 73: טל קיבל כדור ברחבה, השתחרר לבעיטה, אבל נבלם לקרן.

דקה 80: שריקה רעה של השופט לעבירה שלא הייתה של בנאדו איפשרה לאנדורים לצמק בפנדל, אבל בעיטה רעה מאוד של סאנצ'ז השאירה את התוצאה בעינה.

הרכבים:
ישראל: דודו אוואט; יואב זיו, אריק בנאדו, אבי יחיאל, דדי בן דיין; עידן טל, יוסי בניון, גל אלברמן (וואליד באדיר, 71); טוטו תמוז, (מיכאל זנדברג, 77) רוברטו קולאוטי, (עומר גולן, 86) ברק יצחקי.

אנדורה: קולדו, אילדפונס לימה, צ'מה גארסיה (סונג'י, 61), טוני לימה, איאלה, אסקורה, חניס גארסיה, ויירה, ברנאוס, רואיז, טוסקאנו בלטראן (ג'ולי סאנצ'ז, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully