וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואן לא מתרשם מלברון

6.6.2007 / 17:13

שחקנה של סן אנטוניו, שאמור לעצור את קינג ג'יימס בגמר, סבור שהילד זוכה ליותר מדי קרדיט. אודן בכושר שיא במחנה הדראפט

סן אנטוניו מתכוננת ללברון. האיש למשימות מיוחדות אצל הספרס הוא ללא ספק ברוס בואן, שהיכולת שלו לעצור את המלך של קליבלנד עשויה להכריע את התואר. אבל בואן מסרב להתרשם.

"המשימה מספר 1 בליגה?", חזר בואן בזלזול על השאלה שהפנה כלפיו המראיין, "זו הדעה שלך, זו הדעה שלך... יש המון שחקנים טובים בליגה הזאת".

והוא לא עוצר. בואן ביקר את היחס העצום שקיבל לברון בשבועות האחרונים. "אני חושב שה-63 נקודות של ג'ורדן מול בוסטון היו מדהימות", אמר בואן, "עכשיו, האם אני חושב שההישג הזה זכה לכזה כיסוי תקשורתי? לא. האם הוא היה אמור לקבל יחס אחר? אני מאמין שכן".

"מג'יק ג'ונסון בשנת הרוקי שלו נתן הצגה בגמר מול פילדלפיה", הזכיר בואן, "וזה היה ענק. אבל זה רק מראה לך שאם אתה לא משחק יותר, שוכחים אותך ומחפשים את הדבר הגדול הבא".

"אני חושב שמה שלברון עשה היה מרשים, אבל מבחינתי זה היה כלום, כי לא הייתי שם. אני לא פיסטון, הייתי רק צופה מהצד".

מי מספר 1?

גרג אודן עושה את כל שביכולתו כדי להוכיח שהוא ראוי לבחירה מספר 1 בדראפט הקרוב. דיווחים ממחנה הדראפט שנערך בימים אלה באורלנדו מספרים כי הסנטר הענק מאוניברסיטת אוהיו סטייט נמצא בכושר שיא ועומד בכל הציפיות ממנו.

אודן הפגין דומיננטיות בכל מבחני הכושר והאפיל על כל שאר השחקנים (כולל קווין דוראנט), ולפי העיתונאים במקום הוא אף הצליח להתחרות בכבוד במבחני המהירות עם גארדים קטנים וזריזים. את הריצה למרחק שלושת רבעי מגרש עבר אודן ב-3.27 שניות בלבד. דוראנט, לשם המחשה, גמא את המרחק ב-3.45 שניות. כמו כן, הבדיקות הראו שלאודן יש בגופו 7.8 אחוזי שומן בלבד, והוא בפער עצום משאר הסנטרים במחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully