וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן קו לא מפסיק לרוץ

6.6.2007 / 15:15

אחד מאגדות האתלטיקה הגיע לארץ כאורחו האישי של אלכס גלעדי וסיפר על תפקודו כיו"ר הוועדה המארגנת של אולימפיאדת לונדון

מערכת וואלה

צילום ועריכה: אמיר לב

לא בכל יום מגיעה לארץ אגדת ספורט בסדר הגודל של סבסטיאן קו, אבל במציאות שלנו, כשמדובר ברץ למרחקים ארוכים ולא בכדורגלן, הלורד הבריטי יכל לטייל בארץ בשקט. קו הגיע לכאן כאורחו של אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, שקיבל תואר כבוד של דוקטור מאוניברסטית חיפה.

קו, שזכה במדליות זהב באולימפיאדות מוסקבה 80' ולוס אנג'לס 84' בריצות למרחקים בינוניים, משמש כיום כיו"ר הוועדה המארגנת של אולימפיאדת לונדון 2012. בפאנל מיוחד בנושא "מספורט למנהיגות", שהתקיים היום (רביעי) באוניברסטית חיפה, קו הציג את הסרט שהביא לבירה הבריטית את הזכייה באירוח המשחקים והתייחס לאופיים של המשחקים בעירו, תוך כדי מתן דגש על העירוב של הדור הצעיר בספורט האולימפי ואיכות הסביבה.

אלכס גלעדי התייחס ליישורת האחרונה בהכנות לאולימפיאדת בייג'ין 2008 ואמר: "החלום הגדול שלי לשנה הזאת היא שנבחרת הכדורגל שלנו תעפיל למשחקים ותהפוך את המשלחת לענקית". גלעדי, שמשמש גם כסגן נשיא ברשת השידור האמריקאית NBC, התייחס לעובדה שהבדלי השעות הגדולים בין בייג'ין לארצות הברית יכולים לפגוע ברייטינג ואמר: "הגמרים של השחיה יתקיימו ב-10 בבוקר שעון בייג'ין, כך שלא תהיה בעיה. האתלטיקה פחות חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully