וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודי יישאר שחקן זר

6.6.2007 / 22:23

תהליך האזרוח של הקשר ייערך לפחות חצי שנה. במכבי חיפה נחושים למכור את קולאוטי בקיץ: "בעונה הבאה הוא שחקן חופשי"

למי שלא הבין מדוע במכבי חיפה ממהרים למכור את החלוץ הארגנטינאי, רוברטו קולואטי, הנה התשובה. גורם במכבי חיפה טוען כי הדחיפות נוצרה לאור העובדה שבתום העונה הבאה יהיה החלוץ שחקן חופשי. "צריך למכור את רוברטו קולואטי, ומה שיותר מהר", הסביר אותו גורם. "בעונה הבאה הוא שחקן חופשי ולכן כל שקל שנקבל עבורו הוא רווח נקי. כמובן שלא נמכור אותו בכל מחיר, אבל המטרה היא שעד ינואר נמצא לו קבוצה באירופה. ברור שגם הנבחרת רק תרוויח מכך". עלות מכירת השחקן מוערכת בכמליון וחצי דולר.

מחר (חמישי) צפויים נציגיו של חיים מגרלשווילי לשוחח עם נשיא חיפה, יעקב שחר, במטרה לסכם עקרונית את עסקת מגרשווילי-רוני גפני. נציגיו ימריאו ביום ראשון להולנד במטרה לסכם את העברתו. הנהלת חיפה מתכוונת לשוחח עם עמוס לוזון לפני שהיא תפנה לוועדה למעמד השחקן, במטרה להגיע לפשרה בנוגע לגובה דמי ההשבחה שהלוזונים דורשים על כרטיסו. השיחה צפויה להתקיים בתחילת השבוע, לאחר שאיתמר צ'יזיק (שוהה באנגליה) ורוני לוי (שוהה בארגנטינה) יחזרו מחו"ל.

עדיין מקווים להגעתו של גולן

משה הרוש ממערכת "הארץ" מוסיף כי אלן מסודי ייחשב לזר גם בעונה הבאה, למרות נישואיו הצפויים לדוגמנית ישראלית בעוד כשלושה שבועות. לאחרונה שכר מסודי את שירותיו של עו"ד יוסי גאייר, שבדק את הליך אזרוחו והודיע לקשר הקונגולזי שייקח לו כחצי שנה לקבלת תעודת תושב ארעי המקנה לו מעמד של שחקן ישראלי.

מסודי לא יוכל ליהנות מזירוז הליכים כפי שנעשה עם רוברטו קולאוטי, משום שהוא לא יכול לשחק בנבחרת ישראל (הופיע כבר בנבחרת קונגו). מכבי חיפה, שחשבה להשאיר את מסודי אם יהיה שחקן ישראלי, ירדה ממנו כעת.


למרות שעומר גולן סיכם במכבי ת"א, בקבוצה מקווים שהווטו שהטילה מכבי פ"ת בנוגע לעסקה ינתב את השחקן לקריית אליעזר. למרות הנטייה לשחרר את הבלם, שי מימון, למכבי הרצליה, בקבוצה לא פוסלים אפשרות שהבלם יפתח את העונה במדים הירוקים.

עדכון ראשון: 6.6 14:12
עדכון אחרון: 6.6 22:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully