וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד ריבר נפל מהיציע ומת

6.6.2007 / 14:07

מהומות פרצו ביציעים אחרי הפסד הקבוצה 1:0 לגודוי קרוז. בלאטר מסרב לדון בהעברת המונדיאל מאפריקה למרות האסונות בסוף השבוע

שער ניצחון של גודוי קרוז מול ריבר פלייט 3 דקות לסיום המשחק נתן את אותותיו למהומה גדולה של אוהדי ריבר, בסיומן אחד מהם נהרג. האוהד, אדם בן 24, נפל למותו ממרומי היציע למגרש החניה שמאחוריה יציע, מגובה של כ-18 מטרים.

ריבר זכתה בפעם האחרונה באליפות ב-2004 וסובלת עד כה מעונה מאוד בינונית תחת דניאל פסארלה. המצב הביא לתסיסה גדולה בקרב אוהדי הקבוצה.

* בשני משחקי ידידות של נבחרות שמתכוננות לקופה אמריקה ניצחה צ'ילה 0:1 את ג'מאייקה בחוץ ופרגוואי ניצחה בתוצאה זהה במכסיקו.

בלאטר: "המונדיאל יישאר באפריקה"

הרוגים לא רק בארגנטינה. באפריקה ספרו בסוף השבוע 35 גופות אחרי שני משחקי כדורגל שנערכו במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה. בזמביה נהרגו 12 אוהדים שנמחצו למוות במהומות שפרצו ביציע במשחק הניצחון של נבחרתם על קונגו ובהתרסקות מסוק בסיירה לאון קיפחו את חייהם 23 אוהדים של נבחרת טוגו, ביניהם שר הספורט של המדינה, טטה אלבסי.

דרום אפריקה תארח את מונדיאל 2010 בעוד כשלוש שנים, אבל נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, סירב לדון בהעברת הטורניר מהיבשת השחורה גם לאור האסונות החוזרים ונשנים בה: "המונדיאל נשאר בדרום אפריקה. תכנית א' היא דרום אפריקה, תכנית ב' היא דרום אפריקה ותכנית ג' היא דרום אפריקה. אפריקה מעולם לא קיבלה הזדמנות להראות שהיא יכולה לארח מונדיאל ועכשיו היא תקבל. תמיד יהיו ספקנים, אבל לא נוכל לשנות את דעתם עד שהם יראו איך תראה האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully