וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס: פגישה מכרעת עם זרקו

6.6.2007 / 13:20

הצדדים טרם הגיעו להסכמה. שלו מנשה יעזוב, כנראה לאשדוד. מאמן השוערים פוטר. המו"מ עם גזל יתחיל עם חזרתו של רוני לוי מארגנטינה

מאמן השוערים של הפועל כפר סבא, עופר נוסובסקי, פוטר מתפקידו. אתמול (שלישי) נערכה פגישה משולשת בין נוסובסקי, המאמן אלי אוחנה והמנכ"ל גבי קצרה, בה טען אוחנה כי הוא מוצא לנכון להפסיק את ההתקשרות בשל שיקולים מקצועיים. ההחלטה הסופית על עזיבתו התקבלה הבוקר. על פי השיחה, נראה כי בכפר סבא שואפים לשנות את דרכי העבודה עם השוער אוהד לויטה.

נוסובסקי אמר: "בכפר סבא החליטו מה שהחליטו ואין לי אלא לקבל את זה. כנראה שמבחינה מקצועית רצו שינוי עם אוהד. מעבר לזה אין לי מה להוסיף". מאמן השוערים של מחלקת הנוער, יום טוב טליאס, יחליף אותו בתפקידו.

בתחילת השבוע הבא, לאחר שמאמן מכבי חיפה, רוני לוי, יחזור מארגנטינה, צפויה הקבוצה לנהל משא ומתן עם רביד גזל. עד כה התעניינה הקבוצה בשורותיו של הקשר, אבל עדיין לא פנתה אליו באופן רשמי.

אבי כנפו ייפגש בימים הקרובים עם ההנהלה במטרה לסכם את תנאיו לעונה הבאה, בטרם הקבוצה תשקול פניה לוועדה למעמד השחקן במטרה לאפשר לשחקן לחתום על חוזה ארוך טווח. מחצית מהבעלות על כרטיס השחקן שלו, שייכת להפועל תל אביב.

היום נערכה פגישה בין סוכנו של לירון זרקו, גלעד קצב, לבין מנכ"ל כפ"ס גבי קצרה, בנוגע לעתידו של השחקן במועדון. הצדדים לא הגיעו לסיכום והוחלט שמחר תיערך פגישה מכרעת בנושא. עוד הוחלט כי שלו מנשה לא ימשיך בקבוצה. לשחקן יש הצעה ממ.ס. אשדוד, הרצליה וקרית שמונה, אך נראה כי ההצעה מאשדוד היא הרצינית ביותר.

בקבוצה מקווים שבית"ר ירושלים לא תחפוץ בשירותיו של המגן אלירן דנין ושהוא יוכל להישאר במועדון. לצערם, הסיכויים לכך יקטנו במידה שגפני יעבור לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully