וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני יעקוב אחר חלוץ סרביה הצעירה

קפטן מכבי ת"א יצפה באליפות אירופה בדרגאן מרדיה, עליו המליצו איליץ' ומרטינוביץ'. עומר גולן כבר סיכם את תנאיו, הלוזונים הטילו וטו

קפטן מכבי ת"א והג'נרל מנג'ר החדש, אבי נמני, יטוס היום (רביעי) בלילה לבלגיה, שם יערוך סידורים אישיים ולאחר מכן ימריא לאליפות אירופה לחפש שחקני חיזוק אפשריים לעונה הבאה. אחד השמות אחריו צפוי לעקוב נמני הוא דראגן מרדיה, חלוץ נבחרת סרביה הצעירה, שתשחק בבית המקביל לבית בו תשתתף נבחרת ישראל.

מרדיה (1.87 מ', 83 ק"ג) בן ה-23, שיחק לפני כשלוש שנים בכוכב האדום בלגראד, שם שיתף פעולה עם דיאן איליץ', שהגיע למכבי בחלון העברות האחרון וסיים את דרכו במועדון עם תום העונה הנוכחית. בגיל 21 נמכר החלוץ לליארסה הבלגית ובעונתו הראשונה בקבוצה כבש שני שערים בעשרים משחקים בהם שותף. ארבעה משחקים אחרי פתיחת עונת 2006/7 הושאל מרדיה לזולטה ווארגם, אך הסתכסך עם המאמן ולאחר משחק אחד בלבד חזר לליארסה, מיעט לקבל דקות משחק והבקיע שישה שערים.

למרות הנתונים הלא מרשימים, מכבי קיבלה המלצות כי מדובר בחלוץ מוכשר, שאמנם לא מרבה לכבוש אך נחשב לשחקן עם משחק גובה מצויין והרבה פוטנציאל. בנוסף, מרדיה זכה לשבחים חמים מצידו של איליץ', איתו שיחק כאמור בכוכב האדום בלגארד, כשגם מילאן מרטינוביץ' סיפר עליו דברים טובים. כמו כן, דבר נוסף שעשוי לסלול את דרכו של החלוץ הסרבי לקרית שלום הוא עלותו הזולה יחסית.

מסעות עומר גולן בצמרת ליגת העל

עומר גולן סיכם את תנאיו במכבי תל אביב ל-3 השנים הקרובות. החלוץ היה מועמד להגיע גם להפועל תל אביב, לבית"ר ירושלים ולאחרונה שמו הועלה כמועמד בכיר גם להצפין למכבי חיפה.

גולן התבטא לאחרונה ואמר כי הוא ”רוצה לשחק אצל אבי נמני, ולא מתבייש בזה”. הרצון המשותף הזה של גולן ושל משפחתו הם שהביאו אותו להכרעה ולדחות הצעות של הפועל תל אביב ושל מכבי חיפה.

אלא שהסיכום הוא בין גולן וסוכנו, למכבי ת"א, אך עדיין דרוש אישור של מכבי פ"ת ושם לא היו מאושרים מהידיעה. החדשות פשטו מהר והגיעו ללוזונים, שכבר מיהרו להודיע לשחקן: "אתה לא הולך לשום מקום". ומיהרו להודיע גם לראשי מכבי ת"א שהעסקה מבוטלת. "יש לו חוזה לעוד שלוש שנים והוא נשאר אצלנו", הודיעו להם ראשי הקבוצה.

במכבי ת"א ניסו למצוא פתרון יצירתי למשבר בין ההנהלות והציעו לפ"ת עסקה אחרת: קחו את לירן כהן מבלי לשלם לנו דמי השבחה, החלוץ משה ביטון יעבור אליכם באופן מיידי ונסכם על העברתו של שחקן נוסף. יו"ר מכבי פ"ת, משה זוארץ, הגיב: "אין שום סיכוי שהוא ישוחרר. יש לו חוזה לעוד שלוש שנים ובמכבי לא יכולים לעקוף אותנו".

לוואלה! ספורט נודע כי יעקב שחר מוכן להציע למכבי פ"ת סכום כסף גבוה בהרבה ממכבי ת"א, אבל מקורב לגולן אמר היום: "עומר רוצה לשחק רק במכבי ת"א ורק אצל אבי נמני". במידה שפ"ת תטרפד את העיסקה הוא כנראה יחתום בחיפה.

הבוקר המריא המאמן אלי כהן לארגנטינה שם יעקוב אחר חלוצים וקשרים התקפיים שעשויים להגיע לישראל. גם הקפטן והג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אבי נמני, המריא לאירופה שם יצפה בשחקני חיזוק אפשריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully