וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם בגמר הזוגות המעורבים

6.6.2007 / 14:50

הטניסאי הישראלי העפיל לגמר עם זוגתו נטלי דשי, אחרי ניצחון בחצי הגמר על סאן ונואל. נדאל הביס את מויה, ויפגוש את דיוקוביץ' בחצי הגמר

הישג יפה לאנדי רם. הנציג הישראלי האחרון שעוד נותר בפאריס העפיל היום (רביעי) לגמר טורניר הזוגות המעורבים יחד עם בת זוגו הצרפתייה נטלי דשי.

הצמד גבר על טטיאנה סאן הסינית וג'וליאן נואל האוסטרי 2:6, 4:6 תוך 61 דקות, ובגמר מחכים להם קטרינה סרבוטניק הסלובנית (שהודחה על ידי פאר בטורניר היחידות) וננאד זימוניץ' הסרבי. רם ינסה לזכות בפעם השנייה בזוגות המעורבים בטורניר גראנד סלאם, לאחר שכבר זכה בווימבלדון עם ורה זבורנבה. נכון שלא מדובר בתחרות יוקרתית במיוחד, אבל גמר גראנד סלאם הוא בהחלט הישג ראוי להערכה.

בטורניר היחידים הושלמה היום (רביעי) תמונת חצאי הגמר עם שני מפגשי רבע הגמר האחרונים בטורניר הגברים. האלוף מהשנתיים האחרונות, רפאל נדאל, יפגוש בחצי גמר אדיר את נובאק דיוקוביץ' הסרבי, לאחר שהשניים ניצחו היום בקלות את משחקי רבע הגמר.

המשחק המרכזי הפגיש היום בין שני ספרדים, בקרב הדורות בין שני מומחי חימר. נדאל, שזכה בשנתיים האחרונות, הוכיח למויה, האלוף מ-1998, את נזקי הזמן. המערכה הראשונה עוד הייתה צמודה, אבל השתיים הבאות היו קלילות, אולי אפילו מעט משפילות. נדאל השלים עוד ניצחון מרשים, 4:6, 3:6, 0:6, והגדיל את הרצף הנפלא שלו על החימר של הרולאן גארוס. אבל לא נורא מויה, זה קרה לרבים וטובים ממך.

עוד לפני כן עלו למשטח המרכזי נובאק דיוקוביץ' הסרבי (6 בטורניר) ואיגור אנדרייב הרוסי (125 בעולם), למשחק על הזכות לפגוש את המנצח בחצי הגמר, כשהסרבי שולט במשחק מתחילתו ועד סופו ומנצח 3:6, 3:6, 3:6.

כזכור, אתמול נקבע חצי הגמר הראשון, בו ייפגשו רוג'ר פדרר וניקולאי דוידנקו. גם באגף הנשים נותרנו עם ארבע פיינליסטיות, כשבחצאי הגמר מחר תפגוש ז'סטין הנין את ילנה ינקוביץ', בעוד שמריה שראפובה תתעמת עם אנה איבנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully