וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם סיכם לעונה נוספת בבית"ר

אסף שקד

6.6.2007 / 14:06

המגן הוותיק יתלה את הנעליים רק בעונה הבאה וייתכן שיקבל תפקיד בצוות המקצועי. דיווחים ברומניה על התעניינות של שחקני ראפיד בוקרשט

אתר "פרוספורט" הרומני מפרסם הבוקר (רביעי) שבית"ר ירושלים מעוניינת בצמד שחקניה של ראפיד בוקרשט, השוער דנוט קומאן והחלוץ מוגורל בוגה.

שני השחקנים פגשו העונה את הפועל ת"א בגביע אופ"א, כך שמאמנה של בית"ר, יצחק שום, מכיר אותם. לבוגה היה חלק אינטגרלי בריצה של ראפיד בגביע אופ"א בעונה שעברה, אז הגיעה לרבע הגמר כשהחלוץ מסיים כמלך השערים שלה. גם בוגה וגם קומאן הם שחקני סגל נבחרת רומניה, אם כי לא מהבכירים והם לא נכללו בסגל למשחק מול סלובניה ביום שבת האחרון.

על פי הפרסומים בית"ר שוחחה עם סוכנו של השוער קומאן, הציעה מיליון וחצי יורו על רכישת כרטיסו ועוד שכר בסיס של 600 אלף יורו - לא כולל בונוסים ומענק אליפות. גם לגביע החלוץ בוגה נטען כי הוצעו לו תנאים דומים.

על פי התקשורת הרומנית הסיכויים שקומאן יגיע לישראל גבוהים מ-50%, אך בבית"ר מיהרו להכחיש את הידיעה ואף טענו כי כלל לא פנו לששני השחקנים, הדובר עודד זרגרי אמר בתגובה: "הסוכנים של שניהם הציע לנו אותם, בכל מקרה אנחנו לא מעוניינים בהם, והם לא ישחקו בבית"ר ירושלים".

נמשכות ההתלבטויות עם אסולין

ביממה הקרובה אמורה בית"ר ירושלים להחליט האם היא רוצה את החלוץ ליאור אסולין לעונה הבאה או שמא היא מוותרת עליו. ארקדי גיאדמק כבר התבטא בתקופה האחרונה כי הוא אוהב את אסולין ולכן הוא ישחק בעונה הקרובה בבית"ר, אך עד כה לא הוציאה בית"ר ירושלים הודעה רשמית על פיה היא רוצה להחזיר את השחקן לשורותיה.

מחציתו של כרטיס השחקן נמצא בידיה של בית"ר ירושלים ואילו חציו השני נמצא אצל יו"ר מכבי הרצליה, אריאל שיימן שממתין לתשובה מבית"ר. ובמידה שזו אכן תרצה אותו - הוא צפוי לדרוש על מחצית הכרטיס סכום גבוה מאוד.

דוד אמסלם הגיע היום לסיכום עם בית"ר ירושלים על פיו ימשיך עונה נוספת בקבוצה. עוד לפני תום העונה שוחח אמסלם עם הנהלת בית"ר ירושלים לגבי המשך דרכו והעביר להם את דרישותיו. היום קיבל תשובה חיובית מעו"ד הקבוצה ובין הצדדים הושג סיכום בעל פה על המשך שיתוף הפעולה גם בעונה הבאה. אחת האפשרויות היא שבית"ר ירושלים תשריין לאמסלם מקום בצוות הניהולי או המקצועי בתום העונה הבאה, לאחר שיפרוש ממשחק פעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully