וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן סיכם בהפועל פ"ת

6.6.2007 / 8:20

מאמנה לשעבר של הכח עמידר ר"ג נשאר בליגה הלאומית, אבל עובר לאורווה במקומו של אייל לחמן. רונן אלעד: "אייל הוא לא קורבן"

הפגרה של הפועל פ"ת נפתחת עם חילופי גברי בתפקיד המאמן. אייל לחמן, שהדריך את הקבוצה בעונה האחרונה, מפנה את מקומו, ומי שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה הוא אורי מלמיליאן. אם כך, מאמנה לשעבר של היורדת הכח עמידר ר"ג נשאר בלאומית, אך מחליף קבוצה ועובר לאם המושבות. "נפגשתי אתמול (שלישי) עם מלמיליאן", אמר הבעלים של הקבוצה, רונן אלעד, "הדברים סגורים, ואני מעריך שנחתום על ההסכם מחר". השניים דיברו גם על הפרטים הטכניים והמקצועיים, לקראת העונה הבאה.

אלעד לא רואה במאמן אייל לחמן כגורם לירידת הקבוצה ללאומית, ולאחר שהשניים שוחחו ביניהם הם נפרדו ברוח טובה. "דיברתי עם אייל, ואנחנו נשמור על רוח הדברים הטובים ששררה בינינו. אייל הוא לא קורבן". לחמן מתבצר בשתיקתו ביומיים האחרונים, וסירב בתוקף להגיב על כל המהלך.

מלמיליאן, קשרה האגדי של בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, החל את קריירת האימון שלו בהפועל ירושלים בשנת 1995, וברזומה שלו רשומה העפלה כמנג'ר מכבי נתניה (1998/99, לצדו של המאמן רוני לוי). מלמיליאן אימן בהכח עמידר ר"ג מעונת 2003/04 ועלה איתה לליגת העל בתום עונת 2005/06, אך לא שרד בליגה הבכירה של ישראל מעבר לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully