וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק יורו צעירות: אנגליה בכושר שיא

6.6.2007 / 0:36

הנבחרת של סטיוארט פירס הביסה את סלובקיה 0:5 עם רשימת כובשים מפחידה ונראית מוכנה להולנד. הכושר האנגלי הוא בשורה לישראל

הנבחרת הצעירה של אנגליה נראית מוכנה מאוד לאליפות אירופה שתחל בעוד חמישה ימים בהולנד. הנבחרת של סטיוארט פירס אירחה את מקבילתה הסלובקית בקארו רואד של נוריץ' סיטי ודרסה אותה 0:5. אז נכון שסלובקיה היא לא אריה אירופאי ולא תשתתף באליפות, אבל אנגליה עשתה את שלה בגדול.

די להביט ברשימת הכובשים האנגלים כדי להיכנס למקלטים ולהודות ליושב במרומים על כך שישראל תפגוש אותם רק אם תעלה משלב הבתים ולא לפני כן.

קירן ריצ'רדסון ממנצ'סטר יונייטד כבש ראשון בדקה ה-35 (פנדל) בומחצית השנייה נפרץ הסכר. קפטן ווסטהאם, נייג'ל ראו קוקר כבש בדקה ה-61 אחרי שבעיטה שלו פגעה בשחקן יריב ונכנסה.

בלם ניוקאסל, סטיבן טיילור רשם את השלישי בדקה ה-77, ביג טום האדלסטון מטוטנהאם שלח את הרביעי לחיבור בדקה ה-82 ולירוי ליטה, חלוץ רדינג, השלים חמישייה מפחידה 6 דקות לסיום.

אנגליה תשחק בבית ב', מול סרביה, איטליה וצ'כיה. הכושר הטוב של האנגלים הוא בשורה טובה לישראל במובן מסויים. אנגליה בכל מקרה לא תשחק באולימיפיאדת בייג'ינג כי לשם יוצאת משלחת בריטית ולא אנגלית (מה שלקראת אולימפיאדת 2012 בלונדון צפוי להשתנות בכל הנוגע לכדורגל). כלומר, אם אנגליה תעלה לחצי הגמר, שתי הנבחרות שסיימו במקומות 3 בבתים שלהן ייאבקו במשחק פלייאוף אחד על הכרטיס הרביעי לבייג'ינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully