וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תספידו את אלופת העולם

6.6.2007 / 23:18

איטליה הלחוצה הצליחה לנצח 0:2 בליטא ועדיין בתמונת היורו. ארמניה הדהימה ב-0:1 על פולין, יוון ניצחה 1:2 את מולדובה בתוספת הזמן

מוקדמות יורו 2008 המשיכו במאוצתם גם הערב (רביעי) עם 19 משחקים, מהם 16 שלא נערכו בבית הישראלי. במשחק המרכזי רוברטו דונאדוני ראה איך צמד אדיר של פביו קוואליארלה מעניק לאיטליה ניצחון 0:2, שמשאיר אותה בתמונת הסיכויים להעפלה ליורו.

עוד הערב: אלופת אירופה יוון ניצלה מתיקו מביך בבית, כשכבשה בזמן הפציעות את שער הניצחון ב-1:2 מול מולדובה; ארמניה הדהימה את פולין כשגברה עליה 0:1; גרמניה ממשיכה להציג יכולת יציבה ומרשימה וגברה 1:2 על סלובקיה; ינשוף בר גרם להפסקה של שש דקות במהלך המשחק בין פינלנד לבלגיה, 0:2 לפינים בסיום.

בית 1: הפולנים בדכאון

ארמניה - פולין 0:1

ארמניה, שהשיגה עד היום רק 4 נקודות בשישה משחקים, עשתה את הסנסציה של הערב, כשגברה 0:1 על פולין. הפולנים הגיעו כפייבוריטים הברורים, אחרי שהשיגו שישה ניצחונות בבית 1 הקשה, אבל ההפסד המפתיע פוגע בסיכויים שלהם לסכם במקום הראשון. המלט מחטריאן, שחקנה של מכבי הרצליה לשעבר, כבש את שער הניצחון בדקה ה-65 והקפיץ את האוהדים בירבאן. זהו ניצחונה השני ברציפות של הנבחרת הארמנית.

פינלנד - בלגיה 0:2

ניצחון קליל השאיר לפינים סיכוי קלוש להעפיל ליורו, אבל הסיפור של המשחק היה ינשוף בר שהתעופף במגרש נחת במרכזו וסירב לעזוב, דבר שעצר את המשחק למעלה משש דקות. הבלגים, לעומת זאת, ספגו את הפסדם החמישי בשמונת משחקיהם במוקדמות. הנבחרת הצעירה של יישראל תקווה ששחקני הנבחרת הצעירה, ששותפו במשחקה של הבוגרת, יגיעו גם עייפים וגם מדוכדכים. יוהנסון כבש את הראשון בדקה ה-27, אלכסיי ארמנקו הוסיף את השני בדקה ה-71.

קזחסטן - אזרבייג'אן 1:1
לקזחסטן: רוסלאן באיטייב (53). לאזרבייג'אן: ווגאר נאדירוב (31).

בית 2: איטליה עדיין כאן

ליטא - איטליה 2:0

רוברטו דונאדוני שוב הגיע לחוץ למשחק אחרי הניצחון המכוער על איי פארו, אבל אלופת העולם הוכיחה מאיזה חומר היא עשויה, כשניצחה משחק חוץ לא קל בליטא. כוכב המשחק היה פאביו קוואליארלה, שכבש את שני השערים החשובים, בדקה ה-31 ובדקה ה-45.

צרפת - גאורגיה 0:1

צרפת אומנם שוב לא הציגה יכולת מרשימה לעיני הקהל הביתי, אבל לפחות קיבלה את סמיר נאסרי, ששער הניצחון שלו בדקה ה-31 נותן תקווה לדור חדש. מישהו אמר זינדין זידאן?

איי פארו - סקוטלנד 2:0

פעמיים מאז שנת 2000 יצאה הנבחרת מהאי הבריטי לטורשאבן, ובשתיהן סיימה בתוצאות תיקו, אבל הפעם, כשיש להם סיכוי אמיתי להעפיל לטורניר חשוב לראשונה מאז מונדיאל 1998, ידעו הסקוטים לחזור עם שלוש נקודות. שון ריצ'ארד מלוני (31) וגארי אוקונור (35) הבקיעו במיני בליץ, והכריעו את המשחק תחת המאמן החדש אלכס מקליש.

בית 3: אלופת אירופה בחיים

בוסניה - מלטה 0:1

אחרי שני ניצחונות גדולים על נורבגיה וטורקיה, הסלובנים התחילו להאמין שחלום היורו אפשרי. כבר בדקה השישית מוסלימוביץ' כבש את שער הניצחון, אבל מאז הבוסנים לא הצליחו להגדיל את היתרון, והניצחון המינימלי, יחד עם הניצחון הדרמטי של יוון, הוכיח לבוסנים שהדרך ליורו ארוכה, קשה ומפותלת.

נורבגיה - הונגריה 0:4

הנורבגים העפילו באופן זמני עלפ ני טורקיה והעפילו למקום השני בבית, אחרי שהנחילו באוסלו תבוסה מרשימה להונגרים החלשים. חלוץ רוזנבורג, סטפאן אייברסון, כבש ראשון בדקה ה-22. המחליף דניאל בראטן הוסיף את השני בדקה ה-58, וצמד של חלוץ אסטון וילה, ג'ון קארו, (60 ו-77) סגר סופית הסיפור.

יוון - מולדובה 1:2

אלופת אירופה הייתה קרובה לפאדיחה של הלילה, אבל יצאה בנס. אנחלוס חריסטאס כבש עבור היוונים בדקה ה-30, אבל שוויון של פרונזה למולדובה העלה את מד הלחץ באצטדיון. אז הגיע לו ליברפולוס בתוספת הזמן, והציל את אלופת אירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

בית 4: לא לשכוח את הגרמנים

גרמניה - סלובקיה 1:2

המעבר של הגרמנים מיורגן קלינסמן ליואכים לאו לא פגע בנבחרת המרשימה מהמונדיאל, ועם משחק פחות מהדולקות אחריה, היא בפער בטוח בפסגת הבית. שני שערים עצמיים, של דוריצה (11) וכריסטיאן מצלדר (20) קבעו 1:1, וטומי היצלספרגר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-44.

בית 6: סקנדינביה בוערת

לטביה - דנמרק 2:0

הדנים הגיעו אחרי פריצת האוהד שלהם לדשא במשחק מול שבדיה, דבר שהביא להפסקת ההתמודדות ושכנראה יגרור הפסד טכני. כעת ינסו הסקנדינבים להתאושש מהזעזוע, ינסו להחזיר מעט מהכבוד ולהשאיר סיכוי לעלייה מבית 6. לטביה עלתה ליורו הקודם, אבל מאז הוכיחה שזה היה פוקס גדול. בקמפיין הנוכחי היא סוחבת את כל הבית על גבה ואפילו הפסידה לליכנשטיין.

ליכטנשטיין - ספרד 2:0

הנבחרת של לואיס ארגונייס ניצחה 0:4 את ליכטנשטיין במשחק הראשון שלהם בקמפיין, אבל אחרי זה ספגו שני הפסדים לצפון אירלנד ולשבדיה ונידמו על סף תהום. דויד וייה הבקיע פעמיים בדקה ה-8 וה-14, ואחרי הניצחונות על דנמרק, איסלנד ולטביה בחוץ, הספרדים שוב בצמרת הבית.

שבדיה - איסלנד 0:5

ראינו את זה כבר בדנמרק - אין רחמים בין הסקנדינבים. שבדיה עדיין ראשונה בבית, בזכות ניצחונה החמישי בששת משחקיה, וקרובה להבטיח את מקומה ביורו. השבדים התגברו על הטראומה בקופנהאגן, והתאוששו עם חמישייה לרשת האיסלנדית. מרכוס אלבק (11 ו-51), קארל סוונסון (40), אולאף מלברג (44), ומרכוס רוזנברג (49) השלימו את החגיגה, ובשטוקהולם נשמו לרווחה. העיקר שאף אחד לא פוצץ את המשחק.

בית 7: בולגריה ורומניה בטופ

רומניה - סלובניה 0:2

הניצחון הרומני, שהושג למרות ההרכב החסר, שומר על הצמרת הצפופה של הבית, כשבסופו של דבר הקוריצות מתייצבים בודדים בפסגה, אבל להולנדים משחק חסר. אדריאן מוטו כבש את הראשון בדקה ה-42, קונטרה הוסיף את השני בדקה ה-70, והסלובנים המאוכזבים נשארו קבורים עמוק בתחתית הבית. את המשחק שפט אלון יפת.

בולגריה - בלארוס 1:2

הבולגרים העפילו זמנית לראשות הבית, עם הניצחון הביתי הקשה על הבלארוסים באיצטדיון ואסיל לבסקי. ואסיליוק הדהים את האוהדים בסופיה כשהעלה את האורחים ליתרון 0:1 מהנקודה הלבנה, אבל חמש דקות לאחר מכן מרטין פטרוב השווה בבעיטה חופשית מצוינת שהכניעה את יורי ז'בנוב. צ'אבדר יאנקוב כבש את שער הניצחון בדקה ה-40, והנבחרת של סטנימיר סטוילוב מתקרבת ליורו.

לוקסמבורג - אלבניה 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully