וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: גולן תמורת ביטון

לי בוץ

5.6.2007 / 22:56

מכבי ת”א בודקת אפשרות של עסקת חליפין עם מכבי פ”ת, שבמסגרתה יגיע עומר גולן לקרית שלום. גולן ”רוצה לשחק אצל נמני

מכבי ת"א הציעה למכבי פ"ת עסקת חליפין, שבמסגרתה עומר גולן יגיע לקרית שלום תמורת מעבר של משה ביטון יחד עם עוד שני שחקנים של מכבי לאורווה. כידוע, ביטון מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון, אך במהלך העונה ניתן היה לראות כי אלי כהן לא מאמין בשחקן, וכבר עכשיו ברור כי אם ביטון יישאר במכבי יהיה זה כמחליף שני.

הצוות המקצועי של המועדון כבר קיבל החלטה עקרונית להחליף את כל חוליית ההתקפה, שלא הרשימה בלשון המעטה בעונה החולפת. בתוך כך, הצהובים כבר התחזקו בחלוץ מכבי הרצליה, יאניק קמנאן, ומחר ימריא המאמן אלי כהן לארגנטינה שם יעקוב אחר חלוצים וקשרים התקפיים שעשויים להגיע לישראל. גם הקפטן והג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אבי נמני, ימריא מחר לאירופה שם יצפה בשחקני חיזוק אפשריים.

פרט לזרים, מכבי רוצה גם חלוץ ישראלי בכיר, וכאן נכנס לתמונה שמו של גולן. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים מוכנים לשלם לא מעט כסף ו/או לוותר על לא מעט שחקנים על מנת לראות את גולן לובש צהוב בעונה הבאה. פרט לביטון, בין השחקנים שעשויים להגיע לפ"ת כחלק מהעסקה הם רועי דיין וליאור ז'אן, שניים שלא מרוצים ממעמדם בקבוצתם הנוכחית וצפויים לבקש לעזוב.

בנוסף, גולן מעדיף לשחק במכבי מאשר בקבוצות אחרות שמעוניינות בשירותיו, וזאת מאחר לטענת מקורביו "הוא רוצה לשחק אצל אבי נמני, ולא מתבייש להגיד את זה". גם בקרב משפחתו של השחקן יש רצון שהוא ילבש צהוב בעונה הבאה, ויחד עם העובדה שבאורווה מבינים שגולן מיצה את עצמו בקבוצה ולהשאיר שחקן ממורמר שרוצה לעזוב זו טעות, נראה כי דרכו למכבי ת"א כבר סלולה.

ג'רי שוורץ לא יצטרף לקבוצת מאנה

המיליארדר הקנדי, ג'רי שוורץ, שהיה מועמד להיות הצלע החמישית בקבוצת הרוכשים בראשותו של רוני מאנה, לא יצטרף לעסקה. כרגע, כוללת הקבוצה את מאנה עצמו, עו"ד יורם יוסיפוב, איש העסקים קובי רוגובין והבעלים של רשת האופנה קסטרו גבי רוטר.

מאנה עצמו הכחיש מלכתחילה כי שוורץ אמור להצטרף אל קבוצה הניהול, אך בהנהלת מכבי סיפרו היום כי הם כבר עודכנו על המהלך. למרות זאת, הקבוצה כבר העבירה סכום כסף ראשוני ללוני הרציקוביץ', וביום חמישי צפויה לצאת הודעה רשמית מטעם המועדון על רכישת 75 אחוזים מהקבוצה.

הרציקוביץ' עצמו עדיין טוען כי מוקדם לברך על העסקה וכי יש לעשות זאת רק לאחר החתימה הסופית, וזאת מאחר ולשני הצדדים סעיפים בחוזה לפיהם הם עדיין יכולים לסגת מהעסקה.


עדכון ראשון: 5.6 14:20
עדכון אחרון: 5.6 22:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully