וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום רוצה את עזורי כמביא קונוסים"

מאמן הנוער נוטה לסרב להצעה לשמש עוזר בבוגרים, מאחר שהרגיש ששום לא רוצה אותו בשיחה ביניהם. למירוסביץ' הצעות מגרמניה

מילובאן מירוסביץ' צפוי להישאר לעוד עונה בבית"ר ירושלים. המאמן והמנג'ר החדשים, יצחק שום וגיורא שפיגל, החליטו לנסות ולהשאיר את הצ'יליאני לעונה נוספת בבית וגן. "אומנם הוא איטי ולא מנוצל כהלכה באגף", נאמר בשיחה סגורה בין שום לשפיגל, "אבל היכולת הטכנית שלו מחפה על כך והוא בהחלט יתאים לבית"ר גם בעונה הבאה".

מירוסביץ' שעזב את הארץ באמצע השבוע שעבר, נמצא כעת בחופשה באיים הקאריביים וכששמע על הרצון של בית"ר להשאירו עונה נוספת בקבוצה, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני רוצה לשחק עונה נוספת בבית"ר ירושלים וכבר אמרתי את זה מספר פעמים. אני נמצא כרגע בחופשה וחשבתי שלא אתעסק יותר מדי בכדורגל, אבל עכשיו כשאתה מבשר לי את הבשורה הזאת אני יכול להגיד לך שזאת אחת הבשורות המשמחות שקיבלתי בתקופה האחרונה".

השחקן לקח בחשבון גם אפשרות שבית"ר לא תרצה אותו לעונה הבאה: "את האמת, אחרי ששמעתי שיצחק שום חתם בבית"ר והוא לא מכיר אותי כל-כך טוב, חשבתי שהוא יוותר עליי ויביא זרים חדשים לקבוצה. הייתה לי תחושה לא טובה בגלל שנקשרתי מאוד לישראל והסוכן שלי התחיל לבדוק לי אפשרויות בליגה הגרמנית, אני מקווה שהמו"מ עם הקבוצה יצליח וכבר בסוף החודש אחזור לעוד עונה".

סוכנו של השחקן פרננדו פילוסביץ' אמר: "יש התעניינות ממספר קבוצות בגרמניה, גם בליגה השנייה ואני אמור לטוס לסכם העברה של שחקן אחר שלי לבאייר לברקוזן ככה שתכננתי למצוא גם למילו קבוצה שם, אבל עכשיו כששמעתי שבית"ר מעוניינת בו גם לעונה הבאה נשים את כל האפשרויות בצד ונכנס למו"מ רק עם בית"ר".

מחיר כרטיסו של השחקן נקבע ל-750 אלף דולר בתחילת העונה, אך מאז דברים השתנו וכעת נפתחו אפשרויות נוספות בפני הקבוצה. במידה ובית"ר אכן תרצה את השחקן היא תוכל לרכוש את כרטיסו במחיר נמוך בהרבה מהמחיר הראשוני כמו גם אפשרות להשאילו לעונה נוספת סביב סכום שצפוי לנוע סביב כ-200 אלף יורו לעונה.

עזורי סירב להיות עוזר מאמן

הבוקר (שלישי) התרחשה פגישה בין גיא עזורי ויצחק שום, בנוגע למינויו האפשרי של גיא עזורי לעוזר מאמן. עזורי שראה בעצמו מועמד לגיטימי למשרת המאמן הראשי נוטה שלא לקבל את עמדת השוליה, ומעדיף להמשיך בנוער. עזורי אישר: "ניפגשתי עם שום והוא הציע לי את משרת עוזר המאמן, כרגע אני נוטה להישאר כמנג'ר מחלקת הנוער ולהמשיך ולטפח את מה שהתחלנו השנה, ולא להצטרף לקבוצה הבוגרת".

חמי אוזן מוסיף כי גיא עזורי סירב להצעת שום מאחר שהוא הרגיש שהמאמן הנכנס לא נתן לו להרגיש רצוי. גורם בבית"ר: "שום הציע לגיא סמכויות של מביא קונוסים. הוא לא רוצה אותו דומיננטי. הוא אפילו לא ניסה לשכנע אותו. גיא רמז לשום בשיחה שהוא רוצה את התפקיד, בהתאם כמובן לאיכות הסמכויות, הוא הרגיש שיש לו מה לתרום בקבוצה הבוגרת של בית"ר, אבל שום הבהיר לגיא שלא תהיה לו שום תרומה בעבודת הצוות המקצועי".

יצחק שום: "גיא קיבל את הצעתי לשמש כעוזר המאמן של בית"ר ירושלים לעונה הקרובה, לא התקבלו החלטות במהלך הפגישה, ואני ממתין לתשובה הסופית של עזורי בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully