וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון הציע לאבוקסיס להיות סקאוט

לי בוץ

5.6.2007 / 12:24

קפטן הפועל ת"א נחוש בדעתו להמשיך לשחק, המאמן עומד על שלו. שחקנים: "גיא טועה, ראינו מה קרה לאחרון שלא רצה את יוסי"

קפטן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס, נפגש הבוקר (שלישי) פעם נוספת עם המאמן הטרי, גיא לוזון, לעוד פגישה שהוגדרה מבחוץ כ"טובה" אך עדיין לא הניבה תוצאות. לוזון, שלא מעוניין לראות את אבוקסיס כחלק מסגל השחקנים שלו לעונה הבאה גם לא כשחקן ספסל, עומד על שלו והיום הבהיר זאת לאבוקסיס פעם נוספת.

לאחר מכן הציע המאמן לקשר להשתלב בצוות המקצועי של המועדון כסקאוט או כעוזר מאמן שני לרפי כהן, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה. אבוקסיס, לו הובטח על ידי ההנהלה שכשיפרוש יקבל תפקיד בכיר בצוות המקצועי, מאוכזב מאוד מההתנהלות והוא ביקש זמן לשקול את הדברים.

הנהלת הקבוצה, שהבחינה בהתחממות הגזרה בין השניים, ביקשה להתערב בעניין בפעם הראשונה, והתכנון היה לקיים פגישה נוספת בה יהיו נוכחים חברי ההנהלה, לוזון ואבוקסיס, ואשר בסיומה תתקבל ההחלטה הסופית בעניינו של הקפטן האדום.

בינתיים, גם שחקני הקבוצה סקרנים לדעת איך יסגרו הדברים, אך רובם בטוחים בדבר אחד: "גיא עושה טעות שהוא מתנגח עם יוסי". אחד השחקנים הסביר: "ראינו מה קרה למאמן האחרון שלא רצה את יוסי בהפועל ואיך המאמן השני שהסתכסך איתו מיהר לעזוב מיוזמתו. חבל שגיא מתחיל ככה את הדרך שלו בהפועל".

מי שכבר החליט על עתידו הוא חבר ההנהלה, שמעון ציטרון, שצפוי להודיע היום בפעם השנייה תוך מספר חודשים על עזיבתו את קבוצת הניהול. ציטרון, שכבר עזב את הקבוצה לטובת עסקיו האישיים וחזר בו כעבור מספר שבועות, מאוכזב מהיחס של האוהדים כלפיו וכלפי ההנהלה כולה ונראה כי זו הסיבה שהובילה להחלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully