וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנהיים כבר מריחה את הגביע

5.6.2007 / 11:48

הדאקס ניצחו באוטאווה 2:3, ועלו ליתרון 1:3 בסדרת הגמר. אם ינצחו במשחק החמישי בקליפורניה - יזכו בגביע סטנלי לראשונה בתולדותיהם

אנהיים דאקס עשתה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) צעד ענק לעבר זכיה היסטורית בגביע סטנלי. דסטין פנר הבקיע את שער הניצחון ארבע דקות מפתיחת השליש השלישי, קבע 2:3 והדאקס ניצחו באוטאווה כדי לעלות ליתרון 1:3 בסדרת גמר ה-NHL.

מה הבשורה הגדולה? שבמשחקי הכרעה בבית, הדאקס הם 0:7, כולל 0:3 השנה. מה הבשורה היותר גדולה? שהם עשו את כל זה בלי כריס פרונגר המושעה, שראה את המשחק בטלוויזיה. ולבשורה הכי גדולה קוראים אנדי מקדונלד, שהבקיע צמד בתוך דקה בשליש השני וגם בישל יחד עם טימו סלאנה את השער המנצח. דניאל אלפרדסון כבש בפאוור פליי את שער היתרון לסנאטורס, שניה אחת לסיום השליש הראשון, ודני היטלי איזן שתי דקות לסיום השני.

"אנחנו הולכים ליהנות מהניצחון הזה בדיוק לעשר דקות ואחר כך להתרכז במשחק הבא", אמר מאמן הדאקס, רנדי קרלייל, והתייחס להשעיה של פרונגר, שנגרמה בעקבות פגיעה בדין מקאמונד במשחק השלישי. "כשאתה משחק בלי שחקן כזה, כולם חייבים לתת מעצמם יותר, וזה בדיוק מה שעשינו".

בריאן מארי, מאמן אוטאווה, ייחס את ההפסד לשליש השני. "עלינו אליו עייפים ונראינו כבדים". עכשיו הוא יודע שהמשימה קשה, כמעט בלתי אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully