וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפ סונדרס ימשיך לעונה נוספת בפיסטונס

5.6.2007 / 11:09

למרות ההדחה בגמר המזרח שנה שניה ברציפות, המאמן יוביל את הבוכנות גם בעונה הבאה. דונובן עלול להיענש בחמש שנים מחוץ ל-NBA

למרות הכישלון המהדהד בגמר המזרח, פליפ סונדרס יישאר המאמן הראשי של דטרויט פיסטונס גם בעונה הבאה. זה לפחות מה שטוענים באתר של ספורטס אילוסטרייטד. "זה מעולם לא הוטל בספק", אמר סונדרס ל-AP ביום שני. "זה מאכזב בשביל כולנו הדרך שבה העונה נגמרה, הייתה לנו הצלחה בעונה הרגילה אבל לא הגענו למטרה שלנו - אליפות", אמר המאמן על ההדחה בשישה משחקים בידי קליבלנד. זו הייתה השנה השניה ברציפות שבה הפיסטונס מגיעים לפלייאוף ומפסידים בגמר האיזורי תחת הדרכתו של סונדרס, למרות יתרון ביתיות, לאחר שב-2004 לארי בראון הוביל את הבוכנות לאליפות שלישית בתולדותיהם. יום לאחר שבראון הועזב, סונדרס הוחתם בקבוצה לארבע שנים תמורת 26 מיליון דולר.

צ'ונסי בילאפס, רכז הקבוצה שצפוי להיות אחד השחקנים המבוקשים בשוק כשיהפוך לפרי אייג'נט בקיץ הקרוב, אמר על מאמנו: "היו לנו שתי הזדמנויות בשנתיים האחרונות לזכות באליפות, ונכשלנו. פליפ קיבל על זה ביקורת, אני לא חושב שהכל היה באשמתו. שחקנים לא שיחקו כל כך טוב, וזה חלק מהעניין. האם הוא יכל לקבל החלטות שונות ולהיות קצת יותר טוב? כנראה שכן. האם אני יכולתי לשחק טוב יותר? כנראה שכן. האם הרבה שחקנים אחרים יכלו? כנראה שכן", הודה הפוינט גארד הוותיק.

אנטוניו מקדייס, שעולה מהספסל בקבוצה, חושב שהפיסטונס לא בהכרח צריכים לעשות שינויים גדולים בסגל, אלא לשנות את הלך הרוח השחצני שהוביל לכישלון: "אם נחזור עם אותה מנטליות, זה לא יעבוד. אבל אם נחזור עם רצון לעבוד ולנצח, יהיה בסדר".

מי שבסופו של דבר יחליט על עתידו של סונדרס הוא ג'ו דומארס, שחקן העבר הגדול של המועדון ונשיא הקבוצה היום.

שמועות סביב הקבוצה גורסות שראשיד וואלאס יעזוב את דטרויט בקיץ, למרות שיש לו עוד שתי עונות בחוזה. על פי אחת האופציות, ייתכן ונחזה בעיסקה שבסופה יגיע הפורוורד לניו יורק ניקס, איזאיה תומאס ככל הנראה מעוניין.

* הלייקרס, לאחר האיומים של קובי בראיינט, עמלים על הבאתם של ג'רמיין אוניל או מרכוס קמבי לקבוצה.

מר דונובן, התחרטת? עכשיו תשלם

על פי מקורות שמצוטטים ב-ESPN, בילי דונובן והנהלת האורלנדו מג'יק אמנם נמצאים בשיחות להתרת חוזהו, אבל ייתכן שגם ליגת ה-NBA עצמה תתערב בעניין. לדברי האתר, אחד מהתנאים שעליהם התבקש דונובן לחתום כדי להחזיר את הגלגל לקדמותו הוא התחייבות להימנע מאימון בכל קבוצה בליגה למשך חמש השנים הקרובות.

דונובן התקשר מספר פעמים לבכירים בקבוצה כדי להתנצל על ששינה את דעתו, ואמר "אני מצטער שזה קרה. הלב שלי בפלורידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully