וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל יאמר עושה פרישמיש

רומן רוזנבלט

5.6.2007 / 10:36

שינויים בהנהלת נתניה. גיל לב מונה לנשיאות המועדון, בלדב סיים את עבודתו כמנכ"ל. עטר יחזור מחר מארגנטינה, שם לא מצא שחקנים

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, ינחת בארץ מחר (רביעי), לאחר שבוע שבו שהה בארגנטינה לשם חיפוש שחקני חיזוק. נכון לעכשיו, לא נראה כי המאמן מצא שחקנים וייתכן כי יחפש אפשרויות אחרות לחיזוק הקבוצה. לקראת סוף השבוע צפויות התפתחויות מכיוון עידן מליחי, שחקנה של אשדוד שנתניה מעוניינת בהעברתו. עטר צפוי להיפגש עם הנהלת הקבוצה לאחר חזרתו לארץ לצורך תכנון העונה הבאה. ייתכן שישראל זביטי ששוחרר מהקבוצה יסכם באחת מהקבוצות שמעוניינות בו עד סוף השבוע.

החל מאמש (שני) בוצעו מספר שינויים במבנה הנהלת מועדון הכדורגל של מכבי נתניה. הבעלים של המועדון, דניאל יאמר, החליט למנות לנשיא מכבי נתניה את עו"ד גיל לב. כמו כן יסיים מנכ"ל המועדון קובי בלדב את תפקידו ויישאר כחבר הנהלת המועדון.

קצין התקשורת של המועדון איציק גניש מונה לתפקיד יו"ר מחלקת הנוער וימשיך לשמש גם בתפקידו הקודם. הבעלים דניאל יאמר התייחס הערב לשינויים: "מכבי נתניה נראית אחרת לחלוטין מלפני שנה. עבדנו קשה מאוד על מנת להשיג את מה שניסינו לפתח ולקדם למען העתיד של מכבי נתניה, מאחר והאינטרסים שלנו הם שמכבי נתניה תהיה חזקה.

"אני מאמין בצוות ובעיקר בעבודת צוות על מנת לתת לאנשים העובדים ביטחון וכדי שהם ידעו מה המועדון צריך, מנגד מעולם לא היה בכוונתי להיות נשיא ובעלים באדם אחד, לכן החלטתי להעביר את תפקיד הנשיא של המועדון לאדם שהיה לי שנה וחצי לגלות מי הוא.

"גיל יעמוד בראש המערכת וייעזר בהנהלת המועדון ובכלל זה בקובי בלדב שימשיך להיות חלק בלתי נפרד מהנהלת המועדון. כמו כן מונה איציק גניש ליו"ר החדש של מחלקת הנוער. מתחילת השנה הוכיח איציק את המחויבות שלו לא רק לקבוצת הבוגרים אלא הראה והקדיש זמן ומאמצים רבים ובצורה מיוחדת עשה למען שיפור מחלקת הנוער שהיתה מקרטעת בשנים האחרונות והשתפרה בצורה ניכרת, והוא אחד מאלו, ביחד עם היו"ר היוצא עו"ד גיל לב, המנהלים והמאמנים, שהביאו לשינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully