וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יוצאים לטורניר עם תחושות מצוינות"

לי בוץ

4.6.2007 / 18:11

הנבחרת הצעירה התכנסה בפעם האחרונה לפני הטיסה להולנד וגיא לוי הפגין אופטימיות. שרן ייני: "יש התרגשות, אבל לא חשש"

הנבחרת הצעירה קיימה הערב (שני) מסיבת עיתונאים אחרונה לפני יציאתה לאליפות אירופה בהולנד, שתחל ב-10 ביוני. אחרי מסיבת העיתונאים יצאו השחקנים לאימון סגור באצטדיון רמת גן. מחר הם יזכו ליום חופש וביום רביעי ימריאו להולנד ברבע לשש בבוקר.

מאמן הנבחרת, גיא לוי, פתח את הדברים: "התחושות מצוינות לקראת הטורניר. יש לנו שחקנים מצוינים ועד למשחק הראשון נעשה את הדברים האחרונים שנשארו לנו; קצת הכוונה לקראת הולנד, שזה המשחק הראשון, ונתקדם צעד אחר צעד. כל נבחרת שהגיעה לאליפות היא נבחרת מצוינת ולכל אחת יש את קו המחשבה המקצועי שלה. נתמודד מול כל נבחרת בהתאם.

"ניקח את הדברים היותר חשובים בכל משחק ספציפי ונתייחס אליהם. כל משחק הוא משחק מפתח. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק באליפות וככה אנחנו יוצאים להולנד. מבחינת יחסי הכוחות, אנחנו מאוד מעריכים את הנבחרות האחרות, אך מעריכים גם את עצמנו".

לוי התייחס לעובדה שלנבחרת ישראל זהו הטורניר הראשון מסוגו וכך גם לרבים מהשחקנים: "התרגשות זה חלק מהמשחק, גם לחץ, אבל אנחנו הולכים לשחק כדורגל, ליהנות ולצחוק. אנחנו אוהבים את המשחק, בסך הכל מדובר בכדורגל ונלך לעשות את המקסימום. זה לא עד כדי כך מסובך, זה כיף בסופו של דבר"

על פציעתו של עמית בן שושן אמר המאמן: "מצבו השתפר. נדבר איתו ועם הרופא ונקבל את ההחלטה לגביו היום. אף אחד לא יכול להעריך עד הסוף מתי עמית יהיה כשיר, נקווה למשחק הראשון, אם לא לראשון, לשני, אם לא אז לשלישי".

לגבי שאלת האיש בין הקורות ועל ההתלבטות בין תום אלמדון לאוהד לויטה אמר: "שניהם שוערים טובים והם יידעו לפני התקשורת מי ייפתח ומי לא. אני חושב על כל האופציות חוץ מלדבר עם עיתונאים אני גם מתעסק בכדורגל".

"הזדמנות לכל שחקן לפרוץ"

בלמה הצעיר של הפועל ת"א, רמי דואני, שסגר עונה ראשונה נהדרת בבוגרים, אמר: "אנחנו לא חלק מהעימות שקורה בין הבוגרת לצעירה. לפי דעתי אין עימות בכלל - כל מאמן מחליט מי הוא לוקח. יש לנו מוטיבציה להצליח לפני שלקחו את השחקנים ואחרי שיחזירו אותם. אנחנו באים לשחק כדורגל שמח, יפה ואם ירצה השם נצליח לעלות. אנחנו לומדים את היריבות לאט לאט.

"אנחנו לא מפחדים, לא חוששים ובאים בבטחון מלא, בלי שחצנות. אני שחקן חדש בכל הסגל ישר נכנסתי לכל המשפחתיות הזאת, אין קנאות, יש הרבה ביחד וזה הייחוד שלנו. ישראל מדינה קטנה יחסית ליתר הנבחרות ולייצג את ישראל בכדורגל מחוץ לכדורגל אפשר להגיד שאנחנו באים בתור שגרירים של ישראל".

ליאור ז'אן: "זו באמת הזדמנות גדולה עבור כל שחקן ושחקן להתבטא באופן אישי ולפרוץ. זו במה גדולה נקווה להגיע בכושר הכי טוב כדי להצליח".

ז'אן כבר שיחק באליפות אירופה לנוער והתייחס להבדלים: "יש הבדל, אבל זה יכול לתרום הרבה. שיחקנו, ראינו מה זה אליפות אירופה יש לנו יותר נסיון עכשיו. יש תיאום ושיתוף פעולה בין השחקנים שמגיעים מאותן קבוצות". לפרשת הקלפים התייחס ז'אן בשלוש מילים: "זו כבר היסטוריה".

שרן ייני הפתיע וסיפר ששמו בכלל שרן, ללא ה-י': "יש מלאך שקוראים לו מיכאל , יש שם נוסף שקוראים לו שרן. חוץ מזה רן זה שמח ואני זה שרן, ככה אמא שלי אומרת".

אחרי התגלית הוסיף ייני ואמר: "לא חשבתי על נבחרת או על דברים כאלה ואני שמח שהגעתי לפה. אני לא יודע אם זו עונה חלומות כי לא שיחקתי הרבה. אני מגיע בהרגשה הכי טוב בעולם, זה נותן לי בטחון. זה טורניר של פעם בחיים, לך תדע כמה פעמים תגיע לשם אתה בא לעשות את הטוב ביותר לשחק נגד שחקנים מהטובים בעולם. סך הכל זו חוויה, אתה שואף להגיע כמה שיותר למעלה, לטופ. אין חשש, יש התרגשות אבל התרגשות טובה כמו לפני משחקים גדולים. המילה חשש לא מתאימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully