וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי מונה למאמן יובנטוס

4.6.2007 / 17:35

המאמן הוותיק שהציל את פארמה מירידה בטוחה לליגה השניה, יחליף על הקווים של הגברת הזקנה והמתחדשת את דידייה דשאן

שלושה ימים אחרי שהתפטר מתפקידו כמאמן פארמה, זכה היום (שני) קלאודיו ראניירי באחת המשרות הנחשקות ביותר בכדורגל העולמי. המאמן האיטלקי הוותיק (54) שהצטרף לפארמה במהלך העונה והציל אותה מירידה בטוחה לליגת המשנה, יהיה מחליפו של דידייה דשאן ביובנטוס, קבוצת הפאר שבילתה את העונה האחרונה במרתפי הסריה B בעקבות סדרת השערוריות בהן היתה מעורבת.

הרזומה של ראניירי מכיל לא מעט תחנות ברחבי אירופה, והוא כולל עצירות בפיורנטינה, ולנסיה (שתי קדנציות), אתלטיקו מדריד וצ'לסי. אחרי הקדנציה השניה שלו בולנסיה לקח ראניירי שנת חופש מאימון, ובפברואר האחרון הגיע לפארמה במקומו של סטפנו פיולי, וחילץ את הג'יאלובלו מהמצב הקשה אליו נקלעו. אחרי שהשלים את משימת ההיחלצות הגיש את התפטרותו, וכעת זכה כאמור להצעה שאי אפשר לסרב לה מהגברת הזקנה.

ביובנטוס נפרדו בטונים די צורמים מדשאן, וכעת יעבור פרויקט ההתחדשות של יובה לידיו של ראניירי. מרבית כוכבי הקבוצה נטשו אותה לאנחות בקיץ שעבר, אבל תחת אלסנדרו דל פיירו, ג'יג'י בופון ודויד טרזגה שנשארו היא חזרה בקלות למקומה הטבעי, וכעת בונים בדלה אלפי על קיץ עמוס רכש שיחזיר אותה במהרה גם לצמרת האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully