וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן: "לברון מגלה ניצוצות של גדולה"

4.6.2007 / 12:12

מייקל ראה את ג'יימס מתחיל להפוך מהבטחה לאגדה חיה, והתרשם. ויש לו גם מסר לקובי: "הוא נמצא בסיטואציה לא רעה בלייקרס"

בזמן שכל עולל שעוד לא יבש החלב משפתיו זוכה להשוואות למייקל ג'ורדן, התפנה היום (שני) אלוהים בכבודו ובעצמו להתייחס לכמה מאותם עוללים, שהוזכרו לאחרונה באותה נשימה עם שחקן הכדורסל הטוב ביותר בכל הזמנים.

תחילה התייחס ג'ורדן לתצוגת השיא של לברון ג'יימס בגמר המזרח מול דטרויט: "אני בהחלט רואה אצלו התקדמות. הציפיות ממנו תמיד היו שם, ומה שקרה השבוע היה משהו הכרחי עבור הליגה, עבור קליבלנד ועבור לברון. עכשיו המבחן שלו יהיה להיות עקבי ולשמור על הרמה הגבוהה אותה הפגין".

בקשר לשאלת "הגדולה" של לברון, אמר ג'ורדן: "הוא בהחלט מגלה ניצוצות. ה'קפיצה' לגדולה מתבצעת כשאתה עושה את הדברים האלה כל ערב. כשמצפים ממך לעשות את זה, ואתה מספק את הסחורה. זאת 'קפיצה' עבורי, לא שני משחקים. אני חושב שהוא ימשיך להשתפר בקטע הזה".

אחר כך התפנה ג'ורדן לדבר על שחקן נוסף שהוזכר כיורשו העתידי, קובי בריאנט: "אני חושב שזה לא נכון לשפוט אותו במצב כל כך אמוציונלי כמו זה בו הוא נמצא. תסכול הוא חלק מהמשחק, במיוחד אצל מישהו כל כך תחרותי. אם אתה כל כך רוצה לנצח, וכבר היית שם בעבר, ואתה מרגיש שהדברים לא כל כך מסתדרים בכיוון הזה, אתה מתחיל לחפש את הסיבות למצב. עכשיו הוא נאלץ לצפות בכל מיני שחקנים צעירים ממשיכים לשחק בפלייאוף, בזמן שהוא כבר מזמן בחוץ".

"מעולם לא הגעתי לנקודה בה הוא נמצא", המשיך ג'ורדן. "אבל אני לא יכול להגיד שאני לא מזדהה איתו. זה מובן, אבל אני מאמין שהוא נמצא בסיטואציה לא רעה בלייקרס - יש לו שם ג'נרל מנג'ר טוב ומאמן טוב. אני חושב שבסופו של דבר הוא יירגע ויבין שהלייקרס עדיין מנסים לנוע בכיוון החיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully