וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: לא רוצים את למפארד

4.6.2007 / 14:30

חרושת השמועות באנגליה על מעבר אפשרי של קשר צ'לסי לשורות ברצלונה נענתה בשלילה קטאלונית. אנלקה נשאר בבולטון

עתידו של פרנק לאמפרד בשורות צ'לסי אינו ברור, אבל מה שדי ידוע עתה הוא שהקשר האנגלי לא ישחק בעונה הבאה בברצלונה. המנהל הספורטיבי של המועדון הקטאלוני, צ'יקי בגיריסטיין, הבהיר היום (שני) כי קשר נבחרת האגליה לא נמצא בתוכניותיו של המאמן פרנק רייקארד. "הוא שחקן בלתי רגיל וברוך כשרון", אמר בגיריסטיין, "אבל איננו זקוקים לו בקבוצה, כי יש לנו שחקנים כמו דקו, צ'אבי ואינייסטה, שדומים לו בתפקידם".

לאמפרד הצהיר לא אחת כי אם לא ינתן לו חוזה ארוך טווח בסטמפורד ברידג', הוא יממש את עובדת היותו שחקן חופשי, ויעזוב את המועדון. כנראה שהעיר ברצלונה לא תהיה אחד היעדים. אגב, פרנקי סחט מחמאות מקשר נבחרת ברזיל, ג'ילברטו, שאמר אחרי משחק התיקו 1:1 של נבחרתו בוומבלי מול אנגליה כי "למפארד וסטיבן ג'רארד הוכיחו שהם יכולים לשחק נפלא יחדיו". נו, למפארד, אולי תעבור לליברפול?

* יו"ר בולטון וונדררס פיל גארטסייד הודיע שניקולס אנלקה נשאר בקבוצתו, וזה סופי. השמועות באנגליה גרסו כי אנלקה מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד, אבל יו"ר השדים האדומים הודיע לבולטון שלא כך הדבר. "דיוויד גיל הודיע לי שיונייטד לא רוצה את אנלקה", אמר גארטסייד, "אנחנו מנסים עכשיו לבנות קבוצה וממש לא מעוניינים למכור את שחקנינו הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully