וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה על מכירת מכבי ת"א צפויה ביום חמישי

לי בוץ

4.6.2007 / 23:32

לוני הרציקוביץ' צפוי להודיע רשמית על העברת 75 אחוזים לקבוצת הרוכשים בראשותו של רוני מאנה. קאלה עדיין לא סגר לעונה הבאה

מכבי תל אביב צפויה להודיע רשמית ביום חמישי על רכישת מירב השליטה בה, אחרי שרוני מאנה וקבוצת הרוכשים שהוא עומד בראשה ישלימו את רכישתם של 75 אחוזים המהמועדון. באותו יום צפויות גם ההודעות על המינויים החדשים בהנהלת המועדון.

רוני מאנה עומד בראשה של קבוצת רוכשים בה חברים גם איש העסקים קובי רוגובין, מנכ"ל רשת האופנה קסטרו גבי רוטר, עורך הדין יורם יוסיפוב, ומשקיע אנגלי יהודי. כזכור, קבוצת הרוכשים כבר העבירה סכום ראשוני על העסקה.

שוער מכבי ת"א, טברטקו קאלה, עדיין לא סיכם את תנאיו בקבוצה לעונה הבאה, וכרגע עדיין לא ברור אם הקרואטי יהיה זה שיעמוד בין הקורות בקרית שלום. כזכור, קאלה, שחתום על חוזה של כ-100 אלף דולר לעונה, מעוניין להכפיל את שכרו ולהשתכר בעונה הבאה יותר מ-200 אלף דולר, בעוד שהסכום המירבי אותו מוכנה הקבוצה לשלם הוא 180 אלף דולר. זאת מאחר ויחד עם מענק החתימה שדורש השוער, הדירה, האוטו ויתר ההוצאות, הסכום הכולל שהוא יעלה למכבי ת"א יהיה קרוב ל-300 אלף דולר.

הבוקר (שני) התקיימה פגישה נוספת בנושא, בה נכחו קאלה, סוכנו עובד קראוס וקפטן הקבוצה אבי נמני, כשגם בשבוע שעבר נפגש קראוס עם חברת ההנהלה תמי פרידמן בפגישה שהוגדרה כ"טובה". היום הגדירו שני הצדדים את הפגישה כ"טובה וחיובית", אך יחד עם זאת עדיין לא נחתמה עסקה חדשה, כשקאלה לא מוכן לרדת מדרישותיו ומכבי לא יכולה לעמוד בהן מבחינה כלכלית.

מחר ימריא השוער לחופשת מולדת של שבועיים בקרואטיה, כשלמרות האופטימיות בקרב המעורבים בעניין, ספק גדול אם קאלה ייאייש את אפודת השוער הצהובה גם בעונה הבאה. בתוך כך, מאמן הקבוצה אלי כהן מחזיק בשמות של מספר שוערים שעשויים להצטרף לקבוצה במידה וקאלה יחליט לעזוב.

בינתיים, מחפש כהן חיזוק לחלק ההתקפי של הקבוצה, ובימים הקרובים הוא ימריא לארגנטינה, שם יחפש קשר התקפי וחלוץ. שניים שכבר סיכמו את התנאים בקרית שלום הם קשר הכח עמידר ר"ג, דן רומן, ובלם הפועל אשקלון, אביב חדד. במידה ולא יקרה משהו חריג עם השניים, הם צפויים לחתום על חוזה בקבוצה בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 4.6 12:54
עדכון אחרון: 4.6 23:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully