וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט סיכם בגנט

לי בוץ

4.6.2007 / 23:04

קשר הפועל ת"א ייצא ביום שלישי לבלגיה ביחד עם דודו דהאן, שמשמש כסקאוט של הקבוצה הבלגית, במטרה לחתום על חוזה

גילי ורמוט, קשר הפועל ת"א, סיכם את תנאיו בגנט הבלגית וייצא מחר (שלישי) במטרה לחתום בה. נציגים של הקבוצה הבלגית עקבו אחרי ורמוט בדרבי, התרשמו ממנו ורוצים שיגיע כבר מחר לחתום. דודו דהאן, שמשמש כסקאוט מטעם הבלגים, עשה את הקישור בין הצדדים. גנט סיימה את העונה האחרונה במקום הרביעי בבלגיה ותשחק בעונה הבאה גביע אופ"א.

ורמוט ימריא ביחד עם סוכנו, עו"ד יוסי גאייר ועם דודו דאהן כדי לסגור את העניין הכספי ולחתום על החוזה. ורמוט, שהשתחרר במהלך העונה מצה"ל, מחזיק בחוזה לעונה נוספת שהפועל ת"א ובו סעיף שחרור לאירופה. האדומים יקבלו סכום כספי על המעבר, אך עדיין לא ברור מהו. ההערכה היא שהבלגים יבקשו להחתים את הקשר לתקופה של למעלה מעונה אחת. ורמוט עצמו ביקש להגיב רק אחרי שישוב מבלגיה.

דהאן אגב, היה גם זה שעשה את החיבור בין חלוץ הקבוצה, זיטו אוגבונה לבין קלוז' הרומנית.

קפטן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס, בבעיה. לאחר שאתמול (ראשון) התבשר פעם נוספת על ידי המאמן הטרי של הקבוצה, גיא לוזון, כי הוא לא נמצא בתכניות לעונה הבאה, גם לא כשחקן ספסל, הבוקר (שני) התבשר אבוקסיס כי לוזון לא בונה עליו גם כעוזר מאמן.

כזכור, אתמול התקיימה פגישה בין אבוקסיס ללוזון, זאת לאחר שיחת טלפון שהתקיימה בין השניים בשבוע שעבר. לאחר כשעה של הידברות, יצא אבוקסיס מהפגישה ובישר כי ההחלטה הסופית תתקבל מחר (שלישי), כשטרם כניסתו לשיחה עם המאמן הוא הבהיר: "כולם יודעים איך אני מרגיש", כשהוא מתכוון לרצונו להמשיך כשחקן פעיל עונה נוספת, גם אם כשחקן ספסל.

הקפטן מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון, שכולל הבטחה כי כשיפרוש ישתלב בצוות המקצועי של הקבוצה, כשאחת האפשרויות היא כעוזר מאמן. עם זאת, הבוקר התברר כי לוזון מעוניין לראות את רפי כהן, שאימן בעבר את הפועל פ"ת והפועל אשקלון, עומד לצידו על הקווים. במידה שכהן אכן ימונה לעוזר מאמן בהפועל, תיווצר בעיה לא קטנה לאבוקסיס ולהנהלת הקבוצה, שכן כל התפקידים המקצועיים הבכירים האחרים במועדון ובמחלקת הנוער כבר מאויישים.

בינתיים, שומר אבוקסיס על שקט תעשייתי ומחכה לפגישה המסכמת מחר, אך כבר עכשיו ברור כי במידה שסמל נוסף של הפועל ת"א יעזוב את הקבוצה בצורה מבישה, האוהדים לא יעברו על כך בשתיקה. "לא ניתן למקרה שביט אלימלך לחזור על עצמו פעם נוספת", אמר היום אחד האוהדים לוואלה! ספורט. "הגיע הזמן שהפועל תדע להפרד משחקנים בצורה ראויה".

בתוך כל הבלאגן, גיא לוזון ממשיך לעבוד ולאחר שהתרשם מהשוער הקרואטי, ואניה איביצ'ה, ביקש המאמן מההנהלה לפתוח במו"מ עם קרואטי אחר, דריו דמז'נוביץ', קשר היידוק ספליט בשלוש השנים האחרונות. דמנוביץ' (1.89 מ', 83 ק"ג) בן ה-26 הצליח להרשים את לוזון, שצפה בו במשחק בין בוסניה לטורקיה (הקשר מחזיק באזרחות בוסנית וקרואטית), והוא אמור להכנס לנעליו של אבוקסיס בהפועל ת"א.

בלם הקבוצה בעונה החולפת, חאבייר פאאס, קרוב לחזרה לקבוצה בה שיחק בעבר, אולימפו הארגנטינאית. פאאס התראיין בארגנטינה ולא חידש הרבה כשאמר: "הייתה לי תקופה יפה בישראל, במיוחד כששיחקנו בגביע אופ"א, אבל המשפחה שלי רצתה שאחזור ואני מקווה לשוב לאולימפו". פאאס שיחק בקבוצה בשתי קדנציות שונות בעבר.

עדכון ראשון: 4.6 12:59
עדכון אחרון: 4.6 23:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully