וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל הגרוע באירופה?

4.6.2007 / 12:05

דו"ח של אופ"א קובע כי אוהדי ליברפול היו אחראים למהומה בגמר הצ'מפיונס, ואף חטפו כרטיסים מידיהם של ילדים. בקהאם לא חוזר לאירופה

אוהדי ליברפול זוכים בדרך כלל למוניטין מכובד ברחבי היבשת, אבל היום (שני) קיבל אותו מוניטין מכה אנושה, כשנציג של אופ"א, וויליאם גליארד, הכתיר אותם כ"אוהדים הגרועים ביותר באירופה". הוא ציין כי אוהדי ליברפול היו מעורבים מאז 2003 ב- 25 תקריות שונות, יותר מכל קבוצה אחרת באירופה בתקופת הזמן הזו, כשהאירוע האחרון הגיע בגמר ליגת האלופות האחרון, בו הפרו הליברפולים את הסדר אחרי שרבים מהם נותרו ללא כרטיסים למשחק באתונה.

"האירועים באתונה היו רק האחרונים בסדרה מבחינתם", אמר גליארד. "אילו עוד אוהדים חוטפים כרטיסים מידיהם של אוהדים אחרים, ומידיהם של ילדים קטנים?". הדו"ח על אירועי אתונה יוגש מחר על ידי נשיא אופ"א מישל פלאטיני לשר הספורט האנגלי ריצ'ארד קבורן .

בליברפול דחו היום את הטענות על התנהגות אוהדיהם: "התוצאות של ניהול האירועים באתונה היו ברורות לכל מי שהיה שם. ההצהרה האחרונה של אופ"א מנסה להסיט את תשומת הלב ממה שקרה שם באמת". במרסיסייד גרסו כי השוטרים היו אשמים בבלאגן ששרר מחוץ לאיצטדיון, ואחד מהאוהדים היותר מפורסמים של ליברפול, יו"ר המפלגה השמרנית לשעבר מייקל הווארד, אף הגדיר את הבדיקות בכניסה לאיצטדיון כבדיחה.

גליארד דבק בעמדתו כששמע את הביקורות כלפיו: "הם צריכים לשאול את עצמם איך באותו משחק, באותם תנאים, לא היו שום בעיות עם אוהדי מילאן, רק עם אוהדי ליברפול".

בקהאם לא חוזר לאירופה

גיבור היום בממלכה הוא דייויד בקהאם, שחזר למדי הנבחרת הלאומית עם בישול מצוין במשחק הידידות מול ברזיל (1:1). הנושא המדובר ביותר באנגליה כרגע הוא יכולתו של בקס לשלב בין החוויה האמריקאית הצפויה לו במדי הלוס אנג'לס גלאקסי ב-MLS וההופעות הבינלאומית עם הנבחרת. בקהאם ניסה להבהיר את הסוגייה: "כולם בגלאקסי יודעים שאני רוצה לשחק בנבחרת אנגליה, ואני בטוח שהם יעשו כל שביכולתם לאפשר לי לשחק במדי נבחרתי".

דאגה נוספת באנגליה היא ממעבר של בקהאם חזרה לאירופה בסיום עונת ה-MLS, מה שיתיש אותו אפילו יותר, אך כאן כבר לא מותיר הקשר שום מקום לספק: "האם אני מתכוון לעבור בהשאלה לקבוצה אירופית בסיום העונה? לא. אין סיכוי. זה לעולם לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully