וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין ואלמדון ברוטציה בבית"ר?

הקפטן שמע משפיגל על האפשרות הזאת. האלופה תפנה רשמית לעידן טל לאחר משחק הנבחרת. זנדברג: "איני מתכוון להיות מנהיג כמו נמני"

קפטן בית"ר ירושלים איציק קורנפיין המריא הבוקר (שני) לחופשה בחו"ל, אך הוא טס כשעתידו בבית"ר ירושלים לוטה בערפל כבד. אתמול נפגשו גיורא שפיגל, יצחק שום ואיציק קורנפיין על מנת למצוא פשרה לגבי העונה הבאה. הקפטן הבית"רי שמע מהצמד שהם מעוניינים להביא שוער בכיר ובכך לעשות "רוטציה" בעמדת בין הקורות. במהלך השיחה הוזכר שמו של ניר דוידוביץ' כאחד שעשוי להגיע לבית"ר ירושלים, אך ככל שהתקדמה השיחה ניסו שפיגל ושום למצוא פיתרון יצירתי, ושמו של השוער הצעיר תום אלמדון עלה כאפשרות להגיע לבית"ר ירושלים.

במידה שאלמדון יהיה זה שיגיע בסופו של דבר לבירה, עשוי קורנפיין להישאר כשוער הבכיר של בית"ר ירושלים גם בעונה הקרובה, ואילו הצעיר מחיפה יתפוס בהדרגה את מקומו בשער הקבוצה. בכל סיטואציה אחרת בה יגיע שוער בכיר אחר לירושלים ייאלץ קורנפיין לשקול את המשך דרכו, ואולי אף לפרוש מאילוץ ולא מרצון. במידה שיפרוש, קורנפיין ימונה ככל הנראה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.

אגב, בהנהלת בית"ר ירושלים פוסלים על הסף אפשרות שניר דוידוביץ' יגיע לקבוצה: "ניר מנסה לעשות לובי על חשבון בית"ר ירושלים, אבל אין שום סיכוי שהוא יגיע בסופו של דבר לקבוצה. גם אניימה וקאלה לא יגיעו לבית"ר ירושלים, ובמהלך השבועיים הקרובים יצטרף שוער זר לקבוצה, רק אם נמצא אחד כזה".

אותו גורם אגב מודע לתמיכה הגורפת לה זוכה קורנפיין: "בשורה התחתונה איציק ישאר השוער הראשון, אם לא נמצא שוער בכיר ברמות הגבוהות ביותר". בינתיים החלו אוהדי הקבוצה לצאת בתמיכה בשוער על ידי עצומה באינטרנט ורוב יושבי היציעים בטדי מגלים תמיכה גורפת בקורנפיין.

מי שמתקרב לאלופת ישראל הוא קשרה של בולטון, עידן טל. השחקן מצוי כעת במסע משחקי החוץ של הנבחרת, ובבית"ר מתכוונים אחרי המשחק מול אנדורה להגיש הצעה רשמית לוונדררס, על מנת להנחית את טל בטדי. בתקשורת הצרפתית פורסמה ידיעה שטולוז מעוניינת בקשר דרק בואטנג, ומאמן הקבוצה אלי באופ עוקב אחרי הגנאי הבינלאומי.

יצחק שום וגיורא שפיגל קיבלו ביממה האחרונה את ההחלטה לנסות ולהשאיר את הצ'ילאני מילובאן מירוסביץ' לעונה נוספת בבית"ר ירושלים. "אומנם הוא איטי ולא מנוצל כהלכה באגף", נאמר בשיחה סגורה בין שום לשפיגל, "אבל היכולת הטכנית שלו מחפה על כך והוא בהחלט יתאים לבית"ר גם בעונה הבאה".

"קשר עם השחקן ועם סוכנו טרם נוצר מצידה של בית"ר ירושלים, אך השחקן שעודכן לגבי ההתעניינות של בית"ר, אמר ממקום חופשתו באיים האראביים: "לשמוע שבית"ר רוצים אותי גם בעונה הבאה זאת אחת הבשורות המשמחות שקיבלתי בתקופה האחרונה".

בינתיים, מי שכבר חוכך ידיו ועושה כותרות על גב בית"ר הוא מאמנה לשעבר טון קאנן. ההולנדי התראיין לכלי תקשורת במולדתו, ומסתבר כי הוא עדין שומר על קשר עם הצהובים-שחורים. "אני בקשרים טובים עם השחקנים של בית"ר ירושלים, ואם פיינורד ירצו את בן שושן אני אוכל להביא להם אותו".

רוני גפני נמצא על סף עזיבה והוא ממתין לשחרור המיוחל מבית"ר ירושלים, לאחר שסיכם את תנאיו לשנתיים הקרובות במכבי חיפה. בית"ר לא אמורה להערים קשיים על המעבר, וההערכה היא כי כבר ביומיים הקרובים יחתום גפני על חוזה במכבי חיפה, ובכך יסיים את הרומן הקצר שלו בבירה. מי שיעשה את הדרך ההפוכה מקבוצה ירוקה אחרת, לבית"ר ירושלים, זהו מגן הנבחרת האולימפית אלירן דנין, שלאחר חצי עונה של התאווררות בהפועל כפ"ס, יחזור לקבוצת האם שלו.

בית"ר ירושלים תערוך את אימון פתיחת העונה ב-20 ליוני בבית וגן, כתשעה ימים לפני ההמראה למחנה האימונים בהולנד.

"אני לא מתכוון להיות מנהיג כמו נמני"

מיכאל זנדברג אולי שחקן ספסל בנבחרת של דרור קשטן, אבל עבור אוהדי בית"ר ירושלים הוא שחקן השנה. קשר האלופה העניק ראיון לאתר האוהדים "בית"ר.נט", שבחר בו לשחקן העונה, ולא הסתיר את התרגשותו מההישג הפרטי. "אני חושב שהעובדה שהאוהדים של בית"ר ירושלים בחרו בי זה דבר מאוד מחמיא ומאוד חשוב, זה כיף לקבל הכרה והערכה על עבודה שעשית, ואני שמח שהאוהדים מעריכים אותי".

"אני לא מכיר דבר כזה 'שחקן שבע', מי ששבע צריך לפרוש ולהגיד שעשה את שלו. מי שטעם אליפות, בכל מקום, הוא תמיד ירצה עוד וישאף ליותר, ירצה עוד ועוד תארים, מי שלא רוצה – לא עוסק בספורט הנכון. אני למזלי כן כזה, תמיד יש לי רעב לעוד תארים והצלחות, בכל מקום שהייתי בו שאפתי לתארים אישיים וקבוצתיים, זה שזכיתי השנה באליפות ובתארים אישיים רק מגדיל את הרעב שלי לקראת השנה הבאה, לעשות אפילו יותר ממה שעשינו השנה".

"כששאלו אותי בכל מיני מקומות, אמרתי לכולם שהבחירה שלי לשחקן המצטיין היא איציק קורנפיין. אני חושב שאנשים לא זוכרים איך בתחילת העונה הוא הביא לנו נקודות במו ידיו, לא הכרתי את איציק לפני שהגעתי לבית"ר, רק שלום-שלום ולא מעבר, וגיליתי שמדובר באדם אדיר, מנהיג, גבר אמיתי".

ומה ההבדל בין העונה האחרונה בבית"ר לבין אילו בשורות מכבי חיפה? "כולם נתנו לי להבין שכלום לא מעניין חוץ מאליפות", אמר זנדברג, "הרעב הזה וחוסר היכולת לקבל הפסדים, זה משהו שאני מאוד מתחבר אליו ונהניתי ממנו, גם אם לפעמים זה היה מעט מלחיץ. מי שלא יכול להתמודד עם לחץ וביקורת שלא ישחק כדורגל".

זנדברג התייחס למנהיגות אותה לקח העונה על הקבוצה והצהיר כי אינו מתכוון להיות המנהיג של בית"ר, נוסח אבי נמני במכבי ת"א. "אני חושב שאבי נמני פשוט נולד עם זה, יש מסביבו איזושהי הילה של מנהיג, והוא הגיע למעמד במכבי ת"א שאני לא חושב שאף שחקן אי פעם בשום קבוצה לא הגיע אליו. התמזל מזלי שאני משחק בקבוצות עם שחקנים מנוסים וטובים, שיחד איתם המלאכה יותר קלה, וקבוצה נמדדת במספר מנהיגים, לא רק אחד. זה מה שהיה לנו השנה בקבוצה – איציק הוא מנהיג, דוד גם, אריק, שמעון, גל, אני, מילו ועוד, כולנו מנהיגים, וזה עזר לנו להביא את האליפות. אני לא מכוון להיות מנהיג כמו אבי נמני, בשורה התחתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully