וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ': "אם יש לחיפה משהו לומר לי, שיגידו לי בפנים"

4.6.2007 / 14:19

ניר דוידוביץ' מגיב על השמועה כאילו בית"ר חפצה בשורותיו. נציגיו של מגרלשווילי ימריאו להולנד במטרה לסגור את העסקה

עסקת העברתו של מגן מכבי חיפה, חיים מגרלשווילי, לקבוצה ויטסה ההולנדית סוכמה, אבל צפויה להיחתם רשמית רק ביום ראשון. עד סוף השבוע צפויה להיערך פגישה בין נציגי מגרלשווילי ורוני גפני, האחים רונן וגלעד קצב ועידן כסיף, לבין הנשיא יעקב שחר, במטרה לשמוע האם הנשיא נותן אור ירוק למהלך.

שחר צפוי לאשר את העסקה ובכך גם את החתמתו של גפני לעמדת המגן השמאלי. רק לאחר אישורו, ימריאו נציגיו של השחקן להולנד, במטרה לסגור את העסקה מול ההולנדים ולצפות בנבחרת המתמודדת באותה שעה בטורניר אליפות אירופה.

בנוגע לשאלת מעברו האפשרי לבית"ר ירושלים, אמר הבוקר (שני) השוער ניר דוידוביץ' לוואלה! ספורט: "כל עוד בית"ר לא פנתה אליי, אכבד את ההסכם בחיפה. אם למישהו יש משהו לומר לי, שיבוא ויגיד לי בפנים".

המנכ"ל איתמר צ'יזיק המריא הבוקר ללונדון על מנת לצפות בתערוכה בה יוצגו דגמי אצטדיונים.

אנדרסון כנראה לא מבין רמזים (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

שחקן מכבי חיפה שאבייר אנדרסון, ומועדונו מהכרמל, ממש לא מתואמים לגבי המטרות לעונה הבאה. מאמן הירוקים, רוני לוי, נמצא בימים אלה בדרום אמריקה בחיפושיו אחר שחקני חיזוק זרים, בין היתר לחוליית הקישור שלו. הקשר הברזילאי, שלא צפוי להמשיך בקבוצה למרות שהוא חתום לעוד שנתיים במועדון, כנראה לא ממש מודע לזה שבחיפה מחפשים קבוצה עבורו.

נראה שאנדרסון כנראה לא בעניינים או שלא הבין את הרמזים. בראיון שהעניק במולדתו בסוף השבוע האחרון, מספר אנדרסון על העונה שחלפה ועל התוכניות לעונה הקרובה, גם כן בשורות הירוקים. בין היתר אמר אנדרסון: "יש לי חוזה עד יוני 2010 בחיפה, אבל אני יודע שמספר מועדונים הביעו התעניינות בי. בכל מקרה, ראשי מכבי חיפה עדכנו אותי על כך שאינם מתכוונים לשחרר אותי ולכן אני אהיה שם לפחות לעוד עונה".

אנדרסון סיפר על החוויה שעבר העונה בארץ, כשאמר:" זו הייתה הפעם הראשונה ששיחקתי בקבוצה מחוץ לברזיל ומהר מאוד התמודדתי במסגרות ליגת האלופות וגביע אופ"א, שתי המסגרות החשובות ביותר למועדונים בעולם. כמו כן, אני שמחתי לפגוש תרבות שונה מאוד מזו שלנו".

עדכון ראשון 4.6.07 11:19
עדכון אחרון 4.6.07 14:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully