וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובעים השניים

4.6.2007 / 16:06

רם וארליך הפסידו 7:6, 6:4 לבופאטי וסטפאנק והודחו מהרולאן גארוס. שחר פאר הודחה גם מטורניר הזוגות. נדאל דרס את יואיט, בגדאטיס בחוץ

היום התשיעי של הרולאן גארוס טמן בחובו מספר מפגשים מרתקים בשלב שמינית הגמר של הטורניר. היום (שני) שיחקו בפריס רק הגברים, והנשים זוכות ליום מנוחה. אלוף השנתיים האחרונות, רפאל נדאל, דילג בקלות מעל לייטון יואיט (14 בטורניר) 3:6, 1:6, 6:7 בדרכו לרבע הגמר במשחק המרכזי שיתקיים היום (שלישי). וותיק השחקנים בטורניר, השבדי יונאס ביורקמן בן ה-35 , סיים את דרכו בפריז אחרי הפסד 7:6, 6:2, 7:5 לאלוף הרולאן גארוס בשנת 1998, קרלוס מויה (23 בטורניר).

גם הכוכב הסרבי העולה נובאק דיוקוביץ' (6 בטורניר) הבטיח לעצמו מקום ברבע הגמר עם ניצחון חלק 3:6, 3:6, 6:7 על פרננדו ורדאסקו הספרדי. מרקוס בגדאטיס, המדורג 16 בטורניר, הלך הביתה אחרי שהפסיד לאיגור אנדרייב. הקפריסאי ניצח את המערכה הראשונה 2:6, אבל במצב הזה נפל ובשלוש המערכות הבאות נכנע ללא תנאי 6:1, 6:3, 6:4.

יציאה מוקדמת לרם וארליך

אחרי הדחתה של שחר פאר בידי סווטלנה קוזנצובה הופנו התקוות הישראליות לעבר אנדי רם ויוני ארליך, שדורגו במקום השביעי בטורניר הזוגות ואיימו להגיע לשלבים המאוחרים. אבל הצמד הישראלי איכזב עם הפסד כבר בשמינית הגמר 7:6, 6:4 למהאש בופאטי ההודי וראדק סטפאנק הצ'כי.

גם חווית הרולאן גארוס של שחר פאר הגיעה לסיומה הסופי, עם הדחתה גם מטורניר הזוגות. פאר ובת זוגה דינארה סאפינה הובסו בשתי מערכות חלקות 6:1, 6:2 בידי היפנית איי סוגימאיה והסלובנית קטרינה סרבוטניק, אותה סרבוטניק שפאר הדיחה מטורניר היחידות בסיבוב השלישי.

יוליה גלושקו סיימה את דרכה בטורניר הנערות בסיבוב השני אחרי שהפסידה 4:6, 6:1, 6:2 למיכאלה לארקר דה בריטו הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully