וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ מיראן בורגיץ' הוצע למכבי ת"א

לי בוץ

4.6.2007 / 0:11

חלוצה הסלובני של א.י.ק סולנה השבדית עשוי להצטרף לצהובים בזכות כניסתה של קבוצת המשקיעים בראשותו של רוני מאנה למועדון

חלוצה של א.י.ק סולנה השבדית, מיראן בורגיץ' בן ה-22 הוצע למכבי ת"א בימים האחרונים. בורגיץ' (1.82 מ', 74 ק"ג) כבש שישה שערים ב-19 משחקיו האחרונים, אך בעונת 2005/6 הוביל את קבוצתו דאז, גוריצה, לאליפות סלובניה כשכבש 24 שערים ב-36 מחזורים. בסלובניה שיתף החלוץ פעולה עם אנש דמירוביץ', ששיחק בעבר בישראל בהפועל פ"ת ובקרית שמונה.

לוואלה! ספורט נודע כי דמירוביץ' ניסה להמליץ על בורגיץ' למספר קבוצות בישראל כבר בקיץ הקודם, ביניהן גם מכבי ת"א, שויתרה עליו בשל עלותו הגבוהה. עם זאת, ייתכן כי בעקבות כניסתה של קבוצת המשקיעים בראשותו של רוני מאנה למכבי ת"א, יוכל המועדון הצהוב לעמוד בעלויות של החלוץ הסלובני.

במידה ובורגיץ' יגיע בסופו של דבר לקרית שלום, לא יהיה זה השחקן הראשון שמגיע לישראל מסולאנה השבדית, משם הגיע לבית"ר ירושלים הגנאי המצויין, דרק בואטנג. כמו כן, גם דולי ג'ונסון, שהיה מועמד להגיע למכבי ת"א בחלון ההעברות בינואר, משחק בסולאנה.

בתוך כך, מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, שצפוי לצאת לצפות בשחקני חיזוק נוספים בארגנטינה, החליט לסגת מאופציית חאבייר דירסאו. כרגע נראה כי כהן מעדיף לחפש שחקן קדמי יותר, דבר שנובע בעיקר מההערכה שרוכש המאמן לשירן ייני ומהעובדה שהוא בונה עליו וצופה לו עתיד גדול.

אנשי קבוצת הניהול של רוני מאנה קיבלו אמש (ראשון) עשרות טלפונים מאוהדים שחיזקו אותם וביקשו מהם לבנות מודל ניהול מהיסוד, להשקיע במחלקת הנוער ולחזק את הקבוצה בצורה מסיבית במספר רב של שחקנים ברמה הגבוהה ביותר כדי להתחרות עם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה על תואר האליפות בעונה הבאה. מאנה ושותפו לקבוצת הניהול, עו"ד יורם יוסיפוב, הבטיחו לאוהדים כי הדברים לא נפלו על אוזניים ערלות וכי יכינו תכנית רחבת היקפים להחזרת מכבי ת"א אל צמרת הכדורגל הישראלי. כמו כן, בקבוצת הניהול בונים על היכולות והקשרים של הקפטן אבי נמני, שיוכל לעזור בחיזוק הקבוצה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully