וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ואסטודיאנטס מתרחקות מהאליפות

3.6.2007 / 23:12

רוסו וקבוצתו נוצחו 2:1 על ידי קולון ורחוקים 4 נקודות מסן לורנצו, שסיימה ב-1:1 עם ארגנטינוס, 2 מחזורים לסיום. האלופה הפסידה לראסינג

ליגת הקלאוסורה מתקרבת לסיומה כשבסוף השבוע נפתח המחזור ה-17. בוקה ג'וניורס יכלה לצמצם את הפער מסן לורנצו, לנקודה לאחר שהמוליכה סיימה בתיקו 1:1, אבל חניכיו של רוסו קיבלו בראש מקולון סנטה פה, נוצחו 2:1, וכעת הפער, שעומד על ארבע נקודות, נראה כגדול מדי למחיקה כשנותרו שני מחזורים לסיום.

האלופה אסטודיאנטס שיחקה מאוחר יותר בחוץ אצל ראסינג קלאב, והיתה יכולה לקזז את הפער מהמוליכה לשלוש, אבל נוצחה 2:0. פאקונדו סאבה (17) וקלאודיו לופז (90) העניקו לראסינג את ניצחונה ה-3 העונה. נראה שההפסד סתם את הגולל על סיכוייה של אסטודיאנטס לשמור על התואר.

סן לורנצו יצאה בשבת לאיצטדיונה של ארגנטינוס ג'וניורס, 'דייגו ארמנדו מארדונה' ועלתה ליתרון משער נגיחה של כריסטיאן תולה בדקה ה-24. סבסטיאן קאררה גנז את תקוות האורחים להשיג ניצחון כשהשווה בדקה ה-76.

יריבתה העיקרית לכתר, בוקה ג'וניורס, יצאה לסנטה פה למשחק נגד קולון ועלתה לשחק בהרכב חסר. המאמן מיגל אנחל רוסו שמר את רוב שחקניו לגומלין חצי גמר הליברטדורס נגד קוקוטה, לאחר שבוקה הפסידה במשחק הראשון בחוץ 3:1, וזה עלה לו ביוקר רב.

37 דקות מן הפתיחה ופרדי גריסאלס כבש שער יפה כששלח פס אדיר ומדויק מכ-20 מטרים לפינה. אבל הצהובים-כחולים השוו בדקת קריטית, עם סיום המחצית הראשונה. מאורו בוסלי ניצל הדיפה של שוער קולון כדי לנגוח פנימה את הריבאונד. ארבע דקות לסיום רובן רמירז, שנכנס מספר דקות קודם לכן כמחליף נעץ את המסמר בשער של בוקה והרס, כמעט באופן סופי, את חלומות האליפות שלה.

חימנסיה לה פלאטה מהתחתית הפתיעה את ניואלס אולד בויס בחוץ כשגברה עליה 0:1 משער של סרג'יו וויליאם ליל בדקה ה-45. ריבר פלייט איכזבה את אוהדיה כשרשמה הפסד ביתי 1:0 לגודוי קרוז, משער בדקה ה-90 של אנזו ניקולאס פרז.

תוצאות נוספות:

חימנסיה חוחוי - באנפילד 1:0
לבאנפילד: דריו קביטאניץ' (20)

ארסנל - אינדפנדיינטה 1:0
לאינפנדיינטה: חרמן דניס (41).

לאנוס - בלגראנו 1:1
ללאנוס: סבסטיאן לטו (43). לבלגראנו: פרנצ'סקו פפינו (87).

קילמס - רוסאריו סנטראל 1:0
לרוסאריו: הרנן וידאל סוזה (54 עצמי). סגוירה מקילמס הורחק בדקה ה-88.

ולז סרספילד - נואבה שיקאגו 1:2
לולז: גוסטאבו באלבורין (24), דמיאן אסקודרו (71).
לנואבה שיקאגו: לוסיו אלחו פלומנו (1), עומאר זאריף הורחק בדקה ה-34. חורחה דניאל מרטינז הורחק בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully