וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינו: "המטרה - להביא מדליה"

שגיא ניר

3.6.2007 / 21:00

העתודה יוצאת לטורנירי אימון לקראת אליפות אירופה, המאמן יעקב ג'ינו סומך על הנבחרת של יוגב אוחיון ועומרי כספי. נקבעו 12 האחרונים

נבחרת העתודה של ישראל התכנסה היום (ראשון), לראשונה בסגל מלא, לעוד שלב בהכנה לאליפות אירופה באיטליה וסלובניה, שתיפתח בשישה ביולי. הנבחרת תמריא ביום שלישי לשבועיים של מחנות אימונים בצרפת ובלגיה, במסגרתם תערוך גם שני טורנירי ידידות, ולפנות ערב שוחררו מהנסיעה שישה שחקנים, כשעל המטוס יעלו מחר 12 בלבד.

"זה שלב נורא מוקדם, כי רק היום הגיעו שחקני ליגת העל ועשו אימון ראשון עם כל הסגל", סיפר המאמן יעקב ג'ינו. את הנבחרת הנוכחית אמורים להוביל שחקני גליל עליון יוגב אוחיון ועומרי כספי, כשרוב החבורה סביבם אלמונית יותר. "על פניו זו קבוצה שיש לה שני שחקנים ברמה אירופית גבוהה. בבסיס אנחנו בלי גבוהים דומיננטיים אבל מי שמנצח את המשחקים זה הגארדים בכישרון שלהם, וברמת הגארדים יש נבחרת לנו יוצאת מהכלל. כולם יצטרכו לתת יותר, ואני מצפה לדברים טובים", אומר ג'ינו.

בשבוע הקרוב תשתתף הנבחרת בטורניר הכנה לאליפות העולם שייערך בצרפת, ובו תשחק מול נבחרות צרפת, אוסטרליה, גרמניה, ליטא וארצות הברית. באמצע החודש תשתתף הנבחרת בטורניר קטן יותר, בו תשחק שוב מול צרפת וליטא וכן מול בולגריה. "הטורניר הוא לא בעיתוי מדהים, אבל אנחנו בונים את הנבחרת תוך כדי תנועה", אמר ג'ינו.

אחרי שסיימה במקום השני (2004) והרביעי (2005), לא הצליחה העתודה של ג'ינו לעבור את השלב המוקדם באליפות של העונה שעברה. הקיץ תשחק ישראל בבית לא פשוט עם נבחרות קרואטיה, ספרד ומקדוניה, אך השינויים שערכה פיב"א בשיטת המשחקים עשויים לשחק לטובתה.

"השינוי הוא ששלוש נבחרות עולות ולא שתיים, אבל גם הבית המוקדם משמעותי כי כל ניצחון מושכים להמשך", הסביר ג'ינו. שלוש הראשונות בבית המוקדם בן 4 הנבחרות תעפלנה לבית רבע הגמר, בו תשתתפנה שלוש נבחרות מבית מקביל תוך שמירה על תוצאות הבית המוקדם. שתי הראשונות בבית רבע הגמר תעלנה לחצי הגמר, שם תשחקנה מול 2 הראשונות בבית המקביל.

"ננסה להגיע לרמות הכי גבוהות - אנחנו מפונקים וטוב שהתרגלנו להישגים. אם נצליח לחבר את השחקנים למשחק קבוצתי טוב, המטרה תהיה להיכנס לפיינל פור ובהחלט להביא מדליה. אפשר לעשות את זה, וזה מה שנשדר לשחקנים".

סגל הנבחרת:

יוגב אוחיון, עומרי כספי וערן אסנטי (גליל עליון), אלישי כדיר (עירוני רמת גן), דורי אסף ונועם מטלון (בני השרון), טל דן ויועד בית יוסף (מכבי אשדוד), אחיעד בוקרא (אליצור אשקלון), אוהד כהן (הפועל באר שבע), דניאל גור אריה (מכבי הוד השרון), גל מקל (מכללת וויצ'יטה סטייט).

מאמן: יעקב ג'ינו. עוזר מאמן: גלעד כץ. מנהל: עודד נחמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully