וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן יחתום בחיפה, רק אם קולאוטי ישוחרר

3.6.2007 / 20:02

חלוץ מכבי פ"ת לא יגיע אם הארגנטינאי יישאר. אבי לוזון להנהלה: "ב-21 ליוני תדעו אם תוכלו לארח את משחקי האינטרטוטו בקריית אליעזר"

מאמן מכבי חיפה רוני לוי ישהה בארגנטינה עד יום ראשון הבא, זאת במטרה לאתר שחקני רכש איתם תוכל הקבוצה להיכנס למשא ומתן. במקביל, בחיפה עדיין עורכים הכנות לעונה הבאה. שמו של עומר גולן עלה על הפרק לאחרונה, אבל על פי תפיסת ההנהלה והצוות המקצועי, הוא יחתום בקבוצה רק אם רוברטו קולאוטי ישוחרר. "הסיכוי שהמהלך ייצא לפועל יתממש רק במידה ונקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה עבור קולאוטי", אמרו במועדון.

בכרמל עדיין עוסקים בשאלה האם הקבוצה תוכל לארח את משחקי האינטרטוטו באיצדטיונה הביתי בקרית אליעזר. היום (ראשון) הודיע יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לראשי הקבוצה כי הוא ערך בירור במשרדי אופ"א, ומשם נמסר לו כי ב-21 לחודש (בעוד כשבועיים וחצי) ייערך דיון פנימי במסגרת הוועד הפועל של אופ"א ורק אז יוחלט האם הקבוצה תשחק בקריית אליעזר. לוזון הוסיף כי הרושם שקיבל הוא שחיפה אכן תוכל לעשות כן. במועדון מקווים שנשיא אופ"א, מישל פלאטיני, שהבטיח בעבר כי יפעל לקידום הנושא, יעמוד בהבטחתו. הירוקים ישחקו בשלב הראשון מול המנצחת במפגש הכפול בין הקבוצה שתסיים שלישית במונטנגרו לבין המדורגת שישית בליגה הרומנית, גלוריה ביסטריצה.

עסקת מגרלשווילי מתקדמת

המגן השמאלי רוני גפני יגיע למכבי חיפה רק לאחר שיתקבל אישור מויטסה ההולנדית, על צירופו של חיים מגרלשווילי. סוכנו, גלעד קצב, אמור לסגור את העסקה בימים הקרובים. יתכן והעסקה תושלם כבר מחר. ההצעה של ויטסה עבור המגן עומדת על 300 אלף דולר. למגרלשווילי הוצע שכר של 250 אלף יורו לעונה.

אוהד קדוסי סיכם את תנאיו בקבוצה ולדברי מקורבים, נותר רק להשלים פרטים קטנים בחוזה בכדי שייחתם. לאחר שקדוסי יחתום על החוזה, בחיפה מתכוונים להיפגש עם נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, במטרה לסכם על רכישת כרטיסו. אם לא יושג סיכום כזה, חיפה תפנה לוועדה למעמד השחקן. הצוות המקצועי החליט כי הבלם שי מימון יושאל למכבי הרצליה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully