וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתקשורת לא נותנים לנו סיכוי"

לי בוץ

3.6.2007 / 17:43

גיא לוי שומר על אופטימיות לקראת אליפות אירופה, ומתרעם על שיתופו של יצחקי נגד מקדוניה, ומכך שהוא עתיד לשחק גם נגד אנדורה

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

"אין לי טענות לאף אחד"

הנבחרת הצעירה התאמנה הערב (ראשון) כהכנה נוספת לקראת טורניר יורו 2007, כשמסביב דנים בעיקר בסכסוך בין המאמן גיא לוי למאמן הבוגרת דרור קשטן, ובתסכול של השחקנים שנופו. כשיש זמן אז עוברים לדבר על כדורגל. בין לבין תום אלמדון, שסבל מקלקול קיבה, לא התאמן עם הנבחרת.

"אני צריך להתעסק בדברים שקשורים לנבחרת שלי ולא בשום דבר אחר. אין לי טענות לאף אחד", אמר לוי. "לא מתפקידי להעביר ביקורת על יכולת של שחקנים שלא משחקים במסגרת שלי. אנחנו נבחרת שלא בנויה על שחקן אחד, כך שנסתדר מבחינה מקצועית".

לוי הביע מורת רוח משיתופו של ברק יצחקי נגד מקדוניה, וברביעי נגד אנדורה. "אין ספק ששחקן לא יכול לשחק שני משחקים רצופים ואחר כך לשחק שלושה משחקים במסגרת טורניר, זה לא מתקבל על הדעת", אמר. "אין לי שום השפעה או אמירה במה שקורה בנבחרת הבוגרת, ובכל מקרה יש לי 23 שחקנים עם סכין בין השיניים".

"אם יתברר לי שעמית בן שושן יכול לשחק במשחק השני או השלישי, אפילו אם רק בחצי גמר - יכול להיות שאקח את הצ'אנס הזה", המשיך לוי. "בניגד אליכם, אני חושב שאנחנו יכולים להגיע לחצי הגמר. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו, אני לא מתאכזב כל כך בקלות, התקופה היא לא קלה בשבילי, אבל אני נמצא בתפקיד כזה שמחייב אותי לקבל הרבה ביקרת. אני מסוגל להתמודד עם זה".

"אני לא חושב שאנחנו יוצאי דופן בעניין הזה, כי גם בהולנד יש ביקורת כלפי הנבחרת. היו הרבה לחצים סביב הסגל, סביב ההתנהלות של כל העניינים. אני מאוד שלם עם כל מה שעשינו ואין דברים מושלמים, אבל נתנו עד עכשיו את המקסימום, ובטורניר ניתן אפילו יותר".

ובנימה אופטימית יותר דיבר לוי על יחסיו עם השחקנים שלו. "כשאני מסתכל לשחקנים שלי בעיניים אני חש גאווה גדולה ובטחון מלא", אמר. "ברור שיש כשרונות גדולים, אחרת לא היינו מגיעים לאליפות. אנחנו בתהליכים של התקדמות, אבל בואו נעלה למטוס ונראה".

"אני גאה בשחקנים"

לוי גם לא התרגש יתר על המידה מזלזול של מאמן נבחרת הולנד הצעירה בנבחרת כחול-לבן שלנו. "המילים חסרות חשיבות", הבהיר. "מה שחשוב זה מה שעושים על הדשא, כי כל השאר זה נחמד אבל לא בעל משמעות".

רבות דובר על הסקאוטרים הרבים שינכחו באליפות ויעקבו אחרי הכשרונות הגדולים ביבשת אירופה, ובמקרה שלנו במזרח התיכון. ללוי היה מסר לשחקניו בנושא הזה. "כמאמן הייתי מחפש שחקנים שמובילים קבוצה לנצחון", אמר. "נבחרת שתנצח תעלה את הסיכויים של השחקנים שמרכיבים אותה למשוך את תשומת הלב. הייתי מחפש שחקנים שעושים גם את הדברים הקטנים, לא רק את הדריבל הטוב. השחקנים מבינים את זה לבד".

"האנשים ברחוב לשמחתי הרבה תומכים בנו בצורה בלתי רגילה. אני מרגיש שאני צריך לעשות את העבודה שלי, וכולנו נעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות".

ליאור ז'אן נטש את האימון בעקבות מתיחה קלה בשריר התאומים, אך בנבחרת הבהירו שאין סיבה לדאגה, והקשר יחזור לאימונים כבר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully