וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ נבחרת שוויץ מועמד לבית"ר

אסף שקד

3.6.2007 / 15:35

וונלאנטן נמצא ברשימות של שפיגל, שכבר גישש אצל נציגיו. עתידו של קורנפיין עדיין מעורפל. פביאני חגג את אליפות בית"ר ברחובות ארגנטינה

יוהאן וונלאנטן, חלוצה של נבחרת שוויץ, נמצא ברשימות של בית"ר ירושלים ועשוי להיות הזר הראשון שאיתו תכנס הקבוצה למו"מ. החלוץ בן ה-21, שמשחק בזלצבורג האוסטרית, קיבל מבית"ר ירושלים מסרים בשבוע האחרון, וגיורא שפיגל, ששהה בשוויץ, גישש אצל נציגיו של השחקן. בבית"ר מכחישים את הידיעה, אך לוואלה! ספורט ידוע כי וונלאנטן גישש אצל שחקן בישראל לגבי בית"ר ושאל אותו על הקבוצה.

וונלאנטן נולד בקולומביה, אך מחזיק באזרחות שוויצרית, ואת הפריצה שלו עשה בטורניר יורו 2004 כאשר היה אחד השחקנים הבולטים במדי נבחרתו. באותו טורניר הפך החלוץ לאחד משני הצעירים ביותר ששיחקו ביורו ולכובש הצעיר ביותר ביורו. מיד לאחר אותו טורניר הוא צד את עיניהם של ראשי צ'לסי, שמאז עוקבת אחריו, אך למרות הדיבורים הוא לא נחת בסופו של דבר באחת הקבוצות הגדולות ביבשת.

בעונה האחרונה הוא שותף ב-35 משחקים בליגה האוסטרית, כבש חמישה שערים ובישל עוד 15 שערים. קודם לכן שיחק גם בברשיה האיטלקית, ברדה ההולנדית ובעונת 2003-2004 עשה את הפריצה הגדולה שלו באיינדהובן בה כבש שישה שערים. בנבחרת הבוגרת של שוויץ הוא כבש חמישה שערים ב-17 משחקים ונחשב להבטחה גדולה.

בנוסף לבית"ר ירושלים, מתעניינת בחלוץ גם קבוצת וולפסבורג הגרמנית כשגם קבוצתו זלצבורג אותה מאמן טרפטוני, לא תשחרר את השחקן בקלות. אגב, עלות כרטיסו של השחקן עשויה לנוע סביב 2 מליון יורו, כך שבמידה ובית"ר אכן תרצה אותו סביר להניח שהיא תשאיל אותו לעונה אחת.

הצוות המקצועי החדש של בית"ר נפגש (ראשון) עם שוער הקבוצה, איציק קורנפיין, בה דנו בעתידו. כידוע, בית"ר שוקלת לצרף שוער בכיר בקיץ, מה שיזיז את קורנפיין לעמדה ניהולית בכירה. שום ושפיגל סיפרו לקפטן הקבוצה כי הם טרם הגיעו להחלטה בעניינו, ושהם ישובו ליפגשו איתו בשבוע הבא בנושא. המועמדים להחליף את קורנפיין: קאלה, אניימה או דוידוביץ'.

חלוצה של בית"ר ירושלים בתחילת העונה, כריסטיאן פביאני, לא הספיק לשחק בישראל יותר מחצי עונה, אך מסתבר שהבחור התאהב במדינה. בראיון לאחד מאתרי האינטרנט בארגנטינה, התייחס "המפלצת" לנושא: "התאהבתי במקום הזה, ואני מקוה להגיע לשם שוב ביוני. בית"ר ירושלים זה מועדון שאתה רוצה להישאר בו, והוא גם זכה באליפות".

אגב, מילובאן מירוסביץ' ביקר בימים האחרונים את פביאני, והביא לו, לבקשתו, צעיפים ודגלים של הקבוצה. פביאני יצא לרחוב עם האביזרים הצהובים, חגג וצעק: "זכיתי באליפות בישראל, זכיתי באליפות בישראל". מירוסביץ' סיפר לו כי מזרחי, שזרק אותוף לא ממשיך בבית"ר, ופאביני אמר: "אם כך, אני מקווה לחזור לבית"ר ביוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully