וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "לא היו דברים מעולם"

משה בוקר, שליח הארץ לאנדורה, ולי בוץ

3.6.2007 / 12:55

בניון מבהיר: "התלוצצתי כשאמרתי שאשלם פרמיות לשחקנים". שר הבטחון הודיע למשפחת סהר על דחיית הגיוס של חלוץ צ'לסי והנבחרת

יוסי בניון הופתע לשמוע על הפרסום שהוא החליט כביכול להעניק לשחקני הנבחרת בונוס של 500 דולר כ"א בסיום המשחק הניצחון על מקדוניה. הקשר אמר אתמול (שבת) לעיתונאים כי לא היו דברים מעולם, הוא לא הבטיח פרמיה, וכי אין בכוונתו לשלם ומדובר בסיפור שפשוט לא היה ולא נברא.

עם הנחיתה בברצלונה, בדרך לאנדורה, אמר בניון: "לא הבטחתי פרמיה, לא חשבתי על דבר כזה, זו בדיחה וגימיק. מי שמכיר אותי יודע שאני לא עושה דברים כאלה. מה שקרה הוא שבסיום המשחק נכנס יו"ר ההתאחדות לחדר ההלבשה כדי לברך את השחקנים, ואלו אמרו לו שייתן להם בונוס. אחר כך אחד מהם אמר שבגלל 'החוזה השמן' שחתמתי עליו אני יכול לשלם להם. הבדיחה הזו הפכה לסיפור. הופתעתי לשמוע שזה פורסם. תפקידה של ההתאחדות לתת בונוסים, לא תפקידי".

הנבחרת נחתה בברצלונה אחר הצהריים, שם תשהה עד מחר (שני) ב-12:00, לפני שתצא לאנדורה. דרור קשטן העביר את הטיסה מסקופיה בקריאת עיתונים משותפת עם עוזרו משה סיני, אחרי שקיבלו אותם בפקס לפני הטיסה.

היום יזכו השחקנים ליום חופש מאימונים. כבר עכשיו מסתמן כי הקפטן בניון ישוב להרכב, ככל הנראה על חשבונו של פיני בלילי. את מקומו של שפונגין בהרכב צפוי למלא דדי בן דיין, כשיואב זיו יוסט לעמדת המגן הימני, ובן דיין ישחק כמגן שמאלי. את מקומו של קינן במרכז ההגנה צפוי לתפוס בלם מכבי ת"א אבי יחיאל.

"זה היה ניצחון גדול, ועכשיו צריך להשלים את העבודה עם עוד ניצחון על אנדורה", אמר עידן טל. "לא צריך לחשוב על אנגליה וקרואטיה, אלא רק עוד משחק אחד קדימה, ואנחנו מתקרבים למטרה. הרבה נבחרות ישאירו נקודות באסטוניה, ועובדה שרוסיה בקושי ניצחה אותם".

גיוסו של בן סהר נדחה בשנה

חלוץ צ'לסי ונבחרות ישראל, בן סהר, התבשר הבוקר (ראשון) כי גיוסו נדחה בשנה אחת מתוקף היותו 'עילוי'. את הבשורה המשמחת למשפחת סהר הודיע שר הביטחון בכבודו ובעצמו לאמו של החלוץ בשיחת טלפון.

במהלך השיחה בישר עמיר פרץ לבתיה סהר כי צה"ל מכיר בבן כ'עילוי' וכתוצאה מכך אופשרה דחיית הגיוס. סהר עצמו, ששיחק אתמול כ-20 דקות במדי הנבחרת הבוגרת מול מקדוניה, צפוי להגיע ארצה היום בשעות הערב המאוחרות ולהצטרף לנבחרת הצעירה ברשותו של גיא לוי, איתה ימריא לאליפות אירופה בהולנד ב-10 ביוני.

בסביבתו של השחקן הצעיר לא הסתירו את שביעות רצונם מההחלטה, אך מבהירים כי טרם נפתר סופי עניין גיוסו של סהר לצבא. זאת מאחר ובשנה הקרובה עשויים להיות שינויים נוספים בחוק ולא ברור אם סהר יוכל לעשות את שירותו הצבאי בשגרירות אנגליה, למשל, או שמא יצטרך לחזור לארץ לעשות שירות צבאי רגיל של ספורטאים מצטיינים.

חבר הכנסת חיים כץ אמר היום בתגובה להצהרתו של שר הבטחון: "הפתרון שמציע השר הינו דחייה של הבעיה ולא פתרון שלה. הוא למעשה דוחה את הבעיה בשנה עד שלוש שנים, ומה יקרה אז? בכוונתי להמשיך ולפעול לקידום הצעת חוק זו לפיה יינתן פיתרון הגיוני, מעשי וקבוע בחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully