וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אוטאווה חזרה לסדרה

3.6.2007 / 9:09

הסנאטורס ניצחו 3:5 וצימקו ל-2:1 במאזן הכללי. כריס פרונגר מאנהיים עלול לקבל השעיה שניה אחרי פגיעה בדין מקאמונד

אוטאווה - אנהיים 3:5 (1:2 לדאקס בסדרה)

ג'ייסון ספזה ביקש, כמעט דרש, מהתקשורת לא לבטל את סיכוייהם של הדאקס אחרי ההפסד במשחק השני באנהיים. "אנחנו חוזרים הביתה", אמר ספזה, "ושום דבר לא סגור".

ובכן, לפחות לפי המשחק השלישי בסדרה, צדק האיש. אוטאווה לא נבהלה משלושה פיגורים במהלך השליש הראשון והשני, הגיבה בחמישה שערים והאריכה את הסדרה בלפחות משחק אחד. אנדי מקדונלד, קורי פרי וריאן גצלאף הבקיעו לאנהיים והעלו אותה ל-2:3. כריס ניל ומייק פישר כבשו בתווך לסנאטורס, ואז הגיעו הרגעים הגדולים של הקנדים. דניאל אלפרדסון כבש בפאוור פליי, ושתי דקות אחריו הבקיע דין מקאמונד את השער שהעלה את אוטאווה ליתרון ראשון במשחק - 3:4, לפני תום השליש השני. בשליש האחרון כבש אנטון וולצ'נקוב וחתם את התוצאה ואת הניצחון.

מקאמונד נטש את המשחק בשל פציעה בתחילת השליש האחרון. מי שנכנס בו הוא כריס פרונגר, שעלול לקבל השעיה שניה בפלייאוף הזה, לאחר שנכנס במקאמונד עם המרפק והטיח אותו אל הקרקע. "אני מקווה שהם יפסקו על זה משהו שם בהנהלת הליגה", אמר ניל, "היינו חייבים את הניצחון הזה לדינו, היינו צריכים לשחק חזק בשבילו".

פרונגר הגיב על הפגיעה: "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. הדיסקית קפצה לפניי וניסיתי להשיג אותה. אבל זו לא סיטואציה טובה". רנדי קרלייל, מאמן אנהיים, נשמע אופטימי בסיום: "כמה שזה מוזר, למרות ששיחקנו גרוע לא היינו רחוקים מניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully