וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת תציע ללירן כהן חוזה לשלוש שנים

3.6.2007 / 11:15

בקבוצה מעוניינים בקשר, לאחר שיתברר מחיר רכישתו. מזרחי זימן את הצוות המקצועי לשיחות אישיות. אלברמן מועמד אבל סיכוייו להגיע נמוכים

הנהלת מכבי פ"ת תציע בימים הקרובים לקשר לירן כהן חוזה לשלוש שנים. כזכור, בקבוצה הודיעו לשחקן כי הם מעוניינים בהמשך ההתקשרות איתו. בימים הקרובים צפויה פגישה בין נציגו של השחקן, עו"ד שחר בן עמי, לבין הנהלת הקבוצה. לאחר שיושג הסכם בין הצדדים תפנה הקבוצה לועדה למעמד השחקן, על מנת לברר מהו גובה דמי ההשבחה שאמורה הקבוצה להעביר למכבי ת"א. ההערכה היא שמדובר בסכום של כ-150 אלף דולר.

מאמנה החדש של מכבי פ"ת, יוסי מזרחי, נכנס לתפקידו באופן רשמי. ביום שישי זימן המאמן את הצוות המקצועי לשיחות אישיות ובישר להם כי מחנה האימונים של הקבוצה ייערך בהולנד, החל מה-19 ביולי. המאמן החליט כי אימוני הקבוצה ייפתחו כשבועיים וחצי קודם לכן, ב-2 ביולי.

בקבוצה מחכים למינויו של מאמן בית"ר ירושלים. אם בבירה יחליטו לשחרר את גל אלברמן ולהשתתף בחלק ניכר משכרו, הלוזונים יפנו אליו.

הנשיא, עמוס לוזון, התקשר בסוף השבוע לגורמים בהנהלת מכבי נתניה ואמר להם: "אני לא רוצה את עידן מליחי, אתם יכולים לסגור איתו". נראה כי הדברים נאמרו בתיאום עם מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully