וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת הסחבת בעניינו של אבוקסיס

לי בוץ

3.6.2007 / 23:00

גיא לוזון נפגש עם הקפטן, שלא נמצא בתוכניותיו. אבוקסיס: "נחליט ביום ג'". השוער הקרואטי איביציה קרוב לחתימה

ההחלטה לגבי המשך דרכו של קפטן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס, נדחתה אמש (ראשון) פעם נוספת, זאת לאחר פגישה שהתקיימה בביתו של המאמן הטרי, גיא לוזון.

אבוקסיס, שהגיע לפגישה הישר מחופשה באילת, מעוניין להמשיך עונה נוספת כשחקן פעיל, בעוד שלוזון, שחזר מבוסניה שם כבר החל לחפש מחליפים לאבוקסיס, מעדיף שהשחקן יתלה את נעליו.

לפני שנכנס לפגישה אמר אבוקסיס: "כולם יודעים מה אני מרגיש", כשהוא מתכוון לכך שהוא רוצה להמשיך לשחק. לאחר קצת יותר משעה יצא הקפטן האדום מביתו של המאמן ובישר: "החלטנו שניפגש שוב ביום שלישי, אז נגיע להחלטה סופית. אני מצטער שהעניין נמתח, אבל אנחנו רוצים להגיע להחלטה הטובה ביותר".

לאבוקסיס חוזה לעונה נוספת כשחקן פעיל, ועל אף שהוא לא נמצא בתכניות של לוזון מבחינה מקצועית, ייתכן והצדדים יגיעו לפשרה לפיה הוא יהיה שחקן ספסל. אופציה נוספת שעומדת בפני הקשר היא לפרוש ולהשתלב בצוות המקצועי של המועדון, אך נראה כי הוא יעדיף לעשות זאת בסיום העונה הבאה, על פי חוזהו.

בוולפסון מחפשים כעת עוזר מאמן לגיא לוי, ואחד המועמדים למשרה הוא המאמן רפי כהן, שאימן בעבר בהפועל פ"ת.

אסולין מתרחק (יניב קובוביץ', "הארץ")

גיא לוזון, מאמן הפועל ת"א, חזר מגיחה קצרה בבוסניה, שם עקב אחרי שחקנים. בשלב זה עדיין לא נסגר דבר עם אף שחקן, אם כי השוער הקרואטי ואניה איביצה קרוב לחתימה. במידה שיחתום, ניל אברבנל יבקש להיות מושאל בעונה הבאה.

בימים הקרובים ינסו בהפועל לסיים את המשא ומתן עם ליאור אסולין ומשה אוחיון. אסולין, בו מעוניינת גם בית"ר ירושלים, מתרחק מהפועל מאחר שהשאלתו יקרה ביותר. במידה ששום יחליט שהוא לא מעוניין בו, ייתכן שבסופו של דבר אסולין יגיע לוולפסון. אוחיון צריך לקבל את אישורה של מ.ס אשדוד, שבשלב זה לא ממהרת לשחרר את השחקן, שמשחק העונה בשווייץ. גם שמו של אלירן דנין עלה כאפשרות לחיזוק הפועל.

עדכון ראשון: 07:33, 03/06/07
עדכון אחרון: 23:00, 03/06/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully