וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תוכל לשחק באופ"א

לי בוץ

3.6.2007 / 20:40

הקבוצה, שהייתה מאוימת עקב חוב, קיבלה את ההיתר. הרציקוביץ' עדיין זהיר לגבי העברת הבעלות: "לא מברכים על עסקה שלא נסגרה"

לוני הרציקוביץ' התייצב הערב (ראשון) פעם נוספת במשרדי ההתאחדות לכדורגל והפעם בפני הוועדה לרישוי מועדונים, שקבעה כי הצהובים רשאים לשחק באירופה בעונה הבאה.

כזכור, לפני מספר ימים שלח יו"ר הבקרת התקציבים, יאיר רבינוביץ', מכתב להתאחדות, בו ביקש לשלול למכבי את האישור שקיבלה להשתתף בגביע אופ"א, זאת מאחר שהקבוצה לא עמדה בתקן הפיננסי בעקבות "אי סדרים כספיים" וחוב של 1.3 מיליון שקל לקפטן אבי נמני.

בתוך כך, ביום חמישי האחרון שולם החוב לנמני במלואו והערב, כאמור, התייצב הרציקוביץ' בפני הוועדה המיוחדת שהשאירה את הרישיון של הקבוצה לשחק באירופה.

אחרי שיצא מהוועדה אמר לוני הרציקוביץ': "אני חושב שאנחנו עושים את מה שנדרש מאתנו, ובאמת אני משקיע הון במשרד רואה חשבון שהוא אחד מהשלושה הטובים בארץ. הכל נעשה בהסכמה ובתום לב. המחלוקת היא על גבי איך מדווחים וזה קורה ברשויות בארץ כל יום. הבאנו את כל האישורים הנדרשים. יש דברים מורכבים לגבי המהות. אני מקווה שהוועדה הזאת תקבל החלטה עקרונית כי אין סיבה להעניש קבוצה שהגיעה לאירופה. בסופו של דבר כל החוב שולם וזה מה שחשוב, נכון לעכשיו אין חוב".

"אני לא יודע מזה חוקים יבשים, אם יש למישהו הערות ניתן לתקן" הוסיף לוני "שום דבר לא עשינו בכוונה זה לא נעשה כדי להסתיר משהו. אם מה שהיה קורה כאן היה קורה בשוק האזרחי, חצי מהמנהלים בארץ היו מוצאים עצמם בבית הסוהר. אנחנו פעלנו לפי חוות הדעת של רואה החשבון שלנו. אם הם עשו טעות, תיקנו אותה. זו היתה טעות בתום לב. אני מקווה שהוועדה תבין שטובת הכדורגל עומדת בפניה. סיפקנו מספיק חומר להבין שזה בסדר. טעות זו לא סיבה. אם תהיה החלטה שלא שחק באירופה, נטפל בזה".

במכבי מכחישים שראובן עובד בתוכניות

הבעלים ממשיך להגיב לפרסומים ההולכים ומתרבים על הצטרפות של משקיעים נוספים לחברת הניהול של הצהובים. "לא מברכים על עסקה שלא נסגרה", אמר. "אני לא עוסק בפרטי ההסכמים בתקשורת, וכשהסיפור עם אלי מאנה ייסגר אשמח לגלות את הכל".

ב"ידיעות אחרונות" פורסם הבוקר שגבי רוטר, הבעלים של קסטרו, אמור להצטרף גם הוא לחברה הניהול, אך לוני מסרב לאשר. "גבי חבר אישי שלי, וזו החלטה שלו אם להצטרף לקבוצת הניהול", הסביר. "לא יהיה מאושר ממני אם הוא יצטרף. העניין הוא לא כמה אחוזים יהיו לי, אלא שהעסקה תהיה טובה לקבוצה, ושמכבי תצליח. אני לא מושך כספים לקבוצה, אלא עושה את עבודתי בהתנדבות".

ומה לגבי עומר פרץ, שהביע חוסר שביעות רצון ממעמדו בקרית שלום. "איש לא דיבר איתנו על עומר, אבל צריך לדאוג שלשחקן עצמו יהיה טוב", אמר לוני. "יכול להיות שהשחקן קיבל אישור, ואני לא יודע על כך."

במכבי הכחישו הבוקר את העובדה כי ראובן עובד נמצא בתוכניות של הקבוצה לעונה הבאה. בצוות המקצועי של המועדון לא ממהרים לצרף את השחקן לסגל, וזאת בעיקר בגלל אופיו. כמו כן, הבהירו בקבוצה כי המאמן אלי כהן לא ימהר להביא שחקן על המשבצת של יוסי שבחון, אותו מעריכים במכבי וחוזים לו עתיד גדול.

שבחון עצמו, שנפצע בברכו במקדוניה בעת שהתאמן עם נבחרת ישראל, יחזור היום ארצה ויחמיץ את משחק הנבחרת מול אנדורה ביום רביעי הקרוב. בימים הקרובים יעבור הקשר בדיקה שתקבע בדיוק מהי חומרת הפציעה, אך נראה כי לא מדובר בפציעה רצינית שתמנע ממנו לפתוח את האימונים לקראת העונה הבאה.

מחר תתקיים פגישה נוספת, ואחרונה ככל הנראה, בין עובד קראוס, סוכנו של טברטקו קאלה, לבין תמי פרידמן, חברת הנהלת מכבי ת"א. כזכור, במהלך השבוע החולף נפגשו השניים במטרה להגיע לעמק השווה מתוך רצון להמשיך את ההתקשרות גם בעונה הבאה, אך פערים כספיים של כמה עשרות אלפי דולרים מנעו את החתימה הסופית על החוזה.

קאלה, שחתום על חוזה לעונה נוספת בקרית שלום לפיו ישתכר כ-100 אלף דולרים, מעוניין להכפיל את שכרו, בעוד שבמכבי מוכנים לעשות מאמץ גדול ולשדרג את חוזהו ל-180 אלף דולר. מהפגישה האחרונה בין הצדדים יצאו שניהם בהרגשה טובה, והשוער אף אמר למקורביו כי הכיוון חיובי והעניין צפוי להיסגר על הצד הטוב ביותר. בכל מקרה, מחר אמורה להתקיים חתימה במהלך הפגישה, שכן ביום שלישי ימריא קאלה לקרואטיה לחופשת מולדת של שבועיים, כשהוא צריך לדעת האם לחזור לפתיחת האימונים של מכבי או לא.

הבעיות הכספיות של השריף (דוד מרואני ומשה בוקר, "הארץ")

אלי כהן, מאמן מכבי תל אביב, החליט אתמול (שבת) לא להיכנס למשא ומתן בנוגע לשני השחקנים אחריהם עקב במשחק של הנבחרת במקדוניה. כהן, שנכח במשחק, עקב אחרי אקו סטויקוב, שהיה אמור להגיע למכבי בינואר. סטויקוב שיחק בעבר באינטר, אולם העלות שלו גבוהה עבור מכבי.

בנוגע לקשר וליש סמוליקובסקי שמשחק בבורסהספור בטורקיה, דורשת הקבוצה חצי מיליון יורו עבור שחרורו. שחקן שלישי שכהן הגיע כדי לעקוב אחריו הוא גוראן מזאנוב שמשחק בלוקראן הבלגית, אלא שהוא לא שיחק כך שמאמן מכבי לא יכול היה להתרשם ממנו.

כהן אמר בסיום המשחק: "מדובר בשני שחקנים ברמה גבוהה, אבל העלות שלהם גדולה עלינו".

בקבוצת מאנה טוענים שעסקת רכישת 50 אחוז ממכבי קרובה מאוד לחתימה.

עדכון ראשון: 3.6, 8:00
עדכון אחרון: 3.6, 20:40

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully