וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח החלוץ של קשטן

2.6.2007 / 22:22

צמד החלוצים של קשטן הביא ניצחון גדול לנבחרת, 1:2 במקדוניה. יצחקי, בבכורה בנבחרת, כבש בדקה ה-10, וקולאוטי כבש את שער הניצחון בדקה ה-43

חיכינו למשחק הזה כל כך הרבה זמן ואחרי שקיבלנו מנבחרת ישראל ניצחון 1:2 על מקדוניה, אי אפשר שלא לחזור על הקלישאה הידועה ש"למי בכלל איכפת מהדרך, העיקר הניצחון".

הנבחרת באמת לא נראתה טוב הערב, אבל יאמר לזכותה שהיא הגיעה לאיצטדיון לא הכי סימפטי במצב הלחוץ ביותר שיכול להיות, שהרי כל תוצאה פרט לניצחון שלה הערב הייתה מחסלת את הסיכוי לחלום, הופעה ביורו 2008. בהתחשב בנסיבות, ובעובדה שיוסי בניון וטל בן חיים היו מוצהבים, אי אפשר לבוא בטענות לנבחרת של דרור קשטן, למרות שאם מתעקשים ומסתכלים בסטטיסטיקה, הנתונים יכולים להדאיג (למשל 41 אחוזים בהחזקת הכדור של הנבחרת לעומת 59 של המארחים).

ובכל זאת, אי אפשר בלי כמה שחקנים מצטיינים כשמנצחים 1:2 במשחק חוץ כל כך קשה. הראשון הוא ברק יצחקי, שעלה כל כך משוחרר להופעת הבכורה שלו וחיכה 10 דקות בלבד כדי להעלות את הנבחרת ליתרון 0:1. השני הוא עידן טל, שבישל את השער הראשון, הניע את הכדור נהדר ב-20 הדקות הכל כך חשובות שבהן הנבחרת שיחקה כדורגל טוב, וגם תרם לא מעט להגנה. השלישי הוא דודו אוואט, שמוכיח פעם אחר פעם כמה הוא ראוי לאפודת השוער הראשון ולחוזה שלו בלה קורוניה. גם לגל אלברמן ויואב זיו היה משחק מצוין.

בסיום המחזור השביעי בבית 5, נבחרת ישראל נותרה צמודה לאנגליה ולרוסיה, ניצחון נוסף באנדורה ביום רביעי יוציא אותנו לחופשת קיץ נעימה, שבה נוכל להמשיך לחלום על הקיץ הבא באיזור ההרים האלפיים.

מהלך המשחק

דקה 3 - כדור חופשי לנבחרת מקדוניה מ-20 מטר אלכסונית בצד שמאל. ההגבהה הגיעה אל שומוליקובסקי, שהחמיץ מקרוב.

דקה 10 - גול! עידן טל פרץ מהאגף השמאלי, סמוך לקו החוץ, והגביה כדור נהדר למרכז הרחבה, שם חיכה ברק יצחקי שניתר ונגח פנימה. 0:1 לישראל.

דקה 13 - גול! כדור חופשי למקדוניה מצד שמאל סובב לתוך הרחבה, ההגנה הישראלית לא הצליחה להשתלט עליו וסטויקוב הגיח מאחור כדי לכבוש מקרוב את שער השיוויון. 1:1.

דקה 19 - הזדמנות מצויינת לנבחרת ישראל. יואב זיו פרץ משמאל ומסר לברק יצחקי, שבעט מקרוב לגוף של השוער. הכדור נהדף להגנה המקדונית, שהצליחה להשתלט עליו בסופו של דבר.

דקה 43 - גול! גל אלברמן חילץ כדור במרכז המגרש, עידן טל השתלט עליו והעביר לבלילי, שהגביה לרחבה. רוברטו קולאוטי נגח מ-8 מטרים לשער. 1:2 לישראל.

דקה 48 - הזדמנות למקדוניה כאשר כדור עומק נשלח לריסטיץ', שלא נשמר טוב ונגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 62 - מבצע אישי נהדר של עידן טל הסתיים במסירה ליואב זיו, שהמשיך באגף אבל לא הצליח למצוא שחקן פנוי ברחבה.

דקה 72 - כדור חופשי למקדוניה מ-25 מטר. פולושני בעט טוב, אוואט הדף להתקפה המקדונית, אבל דקל קינן הצליח לחלץ את הכדור.

דקה 76 - סטויקוב פרץ מימין והגביה לריסטיץ', שבעט מספרת החוצה.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יואב זיו, אריק בנאדו, דקל קינן, יובל שפונגין, ואליד באדיר, גל אלברמן, עידן טל, ברק יצחקי (מיכאל זנדברג, 76), פיני בלילי (בן סהר, 61), רוברטו קולאוטי (עומר גולן, 81).

הרכב נבחרת מקדוניה: ניקולוסקי, נובסקי, פטרוב, לזרבסקי (גרוזדנובסקי, 46), מיטרסקי, ואצ'בסקי, שומוליקובסקי, טצ'בסקי, נאומוסקי (ריסטיץ', 46), פאנדב (פולושני, 56), סטויקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully